piątek, 9 grudnia 2016

MAKEUP REVOLUTION ULTRA EYE CONTOUR-PALETA

Hej,

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować rewelacyjną paletkę MAKEUP REVOLUTION,którą otrzymałam na spotkaniu blogerek w Częstochowie,o którym wkrótce Wam napiszę osobny post.Jaram się tą paletką bardzo i jestem pod wrażeniem! Wstyd się przyznać,ale to moja pierwsza i wierzę,że nie ostatnia paleta tej firmy.

MAKEUP REVOLUTION ULTRA EYE CONTOUR LIGHT & SHADE-PALETA



SKŁAD



CENA:około 40zł/ znajdziecie ją tutaj

MOJA OPINIA

Gdy otrzymałam tą paletkę bardzo się ucieszyłam,bo zawiera kolorki idealne dla mnie-iście jesienne.Są beże,odcienie brązu i kolorek czarny,wszystkie cienie są matowe.Zaskoczyła mnie jakość cieni-są trwałe i nie osypują się,łatwo się nakładają i również łatwo ze sobą łączą.Cieszę się również z tego,że paletka ma kilka odcieni chłodnych i kilka ciepłych.Wykonałam z jej udziałem już cztery makijaże i bardzo byłam zadowolona z efektu.Cienie jedwabiste w dotyku,przyjemnie się nakładają i bardzo długo utrzymują na skórze.Nie znalazłam tych cieni w żadnym polskim sklepie internetowym,więc wyżej dodałam Wam link do angielskiego sklepu.Szkoda,że MAKEUP REVOLUTION nie ma sklepu internetowego :(.Co jeszcze mogę Wam napisać o tych cieniach,to to,że znajdują się w ładnym opakowaniu,które ma jeden minus-bardzo szybko się rysuje :( ,a plusem jest jego lekkość.W paletce jest również pędzelek z dwoma końcówkami,którym świetnie nakłada się cienie.Bardzo jestem zadowolona z tej paletki i będzie mi długo służyć,można z nią bawić się  i tworzyć wiele ciekawych makijaży.Cienie mnie nie uczuliły,łatwo zmywają się z powiek za pomocą płynu micelarnego.Cena i jakość cieni rewelacja! Na wiosnę planuję zamówić paletkę z innymi kolorami,zakochałam się w tej ze sklepu ekobieca.pl .





Co myślicie o mojej pierwszej paletce z MAKEUP REVOLUTION? Podobają Wam się kolorki?

BUZIAKI 


6 komentarzy:

  1. Świetna wersja Ci się trafiła :) Mam inną paletkę MUR z takim pędzelkiem i jest zadziwiająco dobry. Często pędzle/pacynki dołączone do zestawów nie są najwyższej jakości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz ich kosmetyki stacjonarnie kupisz w rossmann i hebe :) paletke z Mur mam ale Białą czekoladke :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna paletka. Lubię matowe cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory na oczach!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna paleta, ładne, naturalne kolory

    OdpowiedzUsuń