piątek, 2 grudnia 2016

LIFERIA-ZAWARTOŚĆ LISTOPADOWEGO PUDEŁKA

Hej,

Po raz kolejny LIFERIA.PL zaproponowało mi przesłanie swojego pudełka piękności do testowania,z czego się bardzo ucieszyłam.W pudełku znajdowały się same cudeńka,które z przyjemnością przetestuję.O tym jak się sprawdziły dowiecie się za jakiś czas w osobnym poście,a tymczasem zobaczcie,co kryło listopadowe pudełeczko.



ŻEL ZE ŚWIETLIKIEM LEKARSKIM I HERBATĄ DO POWIEK I POD OCZY-FLOSLEK
10g/7.49zł



Usuwa objawy zmęczenia, łzawienia, podrażnienia i pieczenie okolic oczu, spowodowane warunkami atmosferycznymi, przebywaniem w suchych pomieszczeniach, niewyspaniem. Zastosowany w recepturze wyciąg ze świetlika wykazuje własności przeciwzapalne oraz kojące a ekstrakt z zielonej herbaty przeciwświądowe.

Produkty Floslek znam i wiele z nich polubiłam,tego żelu jeszcze nie miałam i przyznam,że bardzo mnie ciekawi,więc z przyjemnością go dzisiaj wypróbuję.

PUDER MINERALNY W KOMPAKCIE -VG PROFESSIONAL
73zł./kompakt 



Puder sprawi,że twoja skóra będzie świeża i aksamitna.Specjalnie stworzona formuła,która zawiera wosk jaśminowy i lawendę,pomoże skórze zachować promienny wygląd.Puder VG Professional jest idealną bazą,która subtelnie zmatowi twoją twarz i uczyni ją jedwabistą,a także ukryje wszelkie niedoskonałości.Zawarty w pudrze filtr 15 SPF zadba o twoją skórę i zapewni jej dodatkową ochronę przed negatywnymi skutkami promieniowania UV.

Przyznam,że ten produkt mnie najbardziej ciekawy,zakochałam się w jego eleganckim opakowaniu,tak świetnie się prezentuje.

MASECZKA DO TWARZY UNANI
100ml/52zł



Maseczka chroni i pielęgnuje skórę,a także ją odżywia i nawilża,jednocześnie usuwając wszelkie zanieczyszczenia.Jeśli będziesz stosować maseczkę raz,albo dwa razy w tygodniu zauważysz znaczne przyśpieszenie regeneracji komórek i odnowę skóry twarzy.

Firma Unani jest mi kompletnie nieznana i również bardzo jestem ciekawa jak ta maseczka sprawdzi się na mojej skórze.Coś czuję,że mogę przeżyć z nią wspaniałą przygodę.

MLECZKO HYDRA PLUS DO MYCIA TWARZY-NAOBAY
200ml/59zł



Mleczko oczyszczające do twarzy przeznaczone dla skóry suchej zawiera ekstrakty z aloesu,jabłka i oleju ze słodkich migdałów.Olej z palmy kokosowej zapewnia intensywne działanie oczyszczające i złuszczające,pozostawiając skórę miękką i czystą.

Ciekawe,jak sprawdzi się u mnie to mleczko,bo obecnie używam tylko płynów micelarnych,ale z przyjemnością przetestuję.

KAWOWY SCRUB DO CIAŁA-MR.SCRUBBER
200G/28zł.



Scrub jest skomponowany z 7 różnych olejków,które odżywią i nawilżą twoją skórę,pozostawiając ją aksamitne gładką:1.Olejek z pestek winogron,2.Olejek z orzechów makadamii,3.Masło shea,4.Oliwa z oliwek,5.Olejek z awokado,6.Olejek arganowy,7.Olejek z pestek brzoskwini.Wszystkie te składniki zostały dobrane tak,aby dogłębnie oczyścić skórę z martwego naskórka.Scrub doskonale modeluje i ujędrnia sylwetkę,a zawarte w nim mikroelementy pomagają w walce z cellulitem i rozstępami.

Ten peeling już skradł moje serce,choć jeszcze go nie używałam :) .Tyle wspaniałych składników! dziś już pójdzie w ruch.Przed jutrzejszym spotkaniem blogerek w Częstochowie zrobię sobie domowe Spa i ten peeling będzie jednym z umilaczy.



Jak Wam się podoba zawartość LISTOPADOWEGO PUDEŁKA OD LIFERIA.PL ? Ja jestem zachwycona,bo nie miałam jeszcze styczności z tymi produktami,a lubię odkrywać nowe produkty.Wkrótce dowiecie się jak się u mnie sprawdziły:)

Jeśli chcecie zamówić to pudełko to wskakujcie na LIFERIA.PL i zamawiajcie :) Koszt pudełka to 59zł.,a wysyłka jest DARMOWA :)

DZIEKUJĘ

 

BUZIAKI

4 komentarze:

  1. Ten Box podoba mi się bardziej od pierwszej edycji

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość tego pudełka jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym też chyba tę maseczkę wypróbowała ;) :)

    OdpowiedzUsuń