poniedziałek, 12 grudnia 2016

BEAUTY BY BLOGGERS-SPOTKANIE W CZĘSTOCHOWIE-RELACJA

Hej,

Mam nadzieję,że weekend minął Wam świetnie? Ja miałam bardzo zapracowany weekend,porządki przedświąteczne wzięły górę :).Ten post miałam napisać dla Was w środę,ale na szczęście znalazłam dziś trochę czasu,więc przyśpieszyłam publikacje.Na początku grudnia,a dokładnie 3 wybrałam się z Olką i Renią do Częstochowy na II edycję BEAUTY BY BLOGGERS,które organizowała Ania z bloga KOLOROWY KRAJ .Z Anią miałam okazję poznać się już wcześniej na spotkaniu które organizowała Olka.Do Częstochowy wybrałyśmy się samochodem Olki,podróż przebiegła nam świetnie i szczęśliwie dotarłyśmy do miejsca spotkania,jakim było MINISTERSTWO URODY PANI ILONA NALEWAJKA  .Nie spodziewałam się,że spotkanie będzie tak perfekcyjnie zorganizowane :) Ania i Pani Ilona przywitały nas serdecznie,w tle było słychać muzykę,oczom ukazał się pięknie przystrojony stół ( o wystrój zadbała OG Studio Olga Jagoda).Na kolejnych stołach czekały na nas smakołyki i napoje.Każda z nas dostała od Ani piękny notesik z logo spotkania :).Początek zaczął się rewelacyjnie i wiedziałam,że dalej będzie już tylko lepiej.Na spotkaniu zjawiły się blogerki te dobrze mi znane,jak i nowe dziewczyny,których jeszcze nie poznałam.Był jeden cukierek-Michał z bloga Twoje Źródło Urody-pewnie wielu z Was go zna.Gdy wszyscy dotarli już na miejsce Ania jeszcze raz nas serdecznie przywitała i rozpoczęliśmy warsztaty.





ANIA I PANI ILONA






1.Wystąpienie Pani Ilony-PIELĘGNACJA WŁOSÓW Z PAUL MITCHELL

Pani Ilona odpowiedziała nam o produktach Paul Mitchell,a szczególnie o olejku MARULA.Wykonała także na włosach modelki inspirujące upięcie,które świetnie pasuje na zbliżający się karnawał.Każda z nas otrzymała również miły upominek od firmy.






2.Kolejnym punktem spotkania było wystąpienie makijażystki-WARSZTATY MAKIJAŻU Z BELL

Makijażysta opowiedziała nam o produktach marki Bell i wykonała makijaż na modelce produktami tej marki.Bardzo mi się podobał i z chęcią umalowałabym się tak np.na Sylwestra.Po pokazie każdej z nas wręczony upominki z produktami Bell-było ich sporo.






3.Wystąpienie przedstawicieli BioOleo-WARSZTATY BIOOLEO

Pani z BioOleo opowiedziała nam trochę o produktach tej marki,szczególnie o kosmetykach do pielęgnacji dłoni.Patrycji-blogerce został wykonany zabieg na dłonie,przyznam,że świetny.





4.Wielkie zaskoczenie-PREZENTACJA YVENE

Dlaczego zaskoczenie? pewnie myślicie! A dlatego,że przedstawicielka Yvene zaprezentowała nam rewelacyjny produkt -lifting w sprayu,którego działanie zostało zaprezentowane na chętnych osobach.Wielkie WOW,zobaczcie,jak działa ten produkt-chyba widzicie różnice,co? Sama zaczęłam stosować już ten produkt i widzę pierwsze pozytywne działanie.





5.Czas dla ciała i ducha-RYTUAŁY PLEMIENNE BERNARD CASSIER

Na początku przedstawicielka tej marki opowiedziała nam o kosmetykach tej marki,później modelce został wykonany z pewnością błogi- masaż-osobiście bym z takiego skorzystała :).Światła zostały zgaszone,zapalone zostały świecie,włączona nastrojowa muzyka-zrobiło się milusio i relaksująco.






6.PREZENTACJA FACE&LOOK

Przedstawiciel FACE&LOOK opowiedział nam o funkcjonowaniu portalu,planach na przyszłość,magazynie.Portal znam od dawna i bardzo lubię,więc ucieszyłam się z tej prezentacji.Każda z nas otrzymała pudełko FACE&LOOK BOX,zawartość zobaczycie w poście z upominkami.




Dodam jeszcze,że Pan z firmy PROFESSIONAL BY FAMA miał też krótkie wystąpienie i wręczył nam paczki z cudeńkami do włosów.

Cieszę się,że mogłam uczestniczyć w tak rewelacyjnym spotkaniu.Działo,się działo-wiele,organizacja,miejsce,prezentacje,smakowitości na 6 z plusem! Aniu wielkie brawa i dziękuję raz jeszcze za zaproszenie.Cieszę się,że mogłam ten czas spędzić z cudownymi osobami,że mogłam poznać nowe osoby.Dziękuję również sponsorom za cudowne upominki.







BUZIAKI :)


9 komentarzy:

  1. Musiało być wspaniale, widać po zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Bell widzę kilka produktów które otrzymałysmy w Opolu :D widzę też znajomą twarz Agnieszki :)! super zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO ależ świetne spotkanie, tej Pani leżącej zazdroszczę masażu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kilka znajomych twarzy :) widać że spotkanie było bardzo udane ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę moją twarz w prawie każdej relacji, hihi! :D
    Do zobaczenia następnym razem, buźki! :*

    OdpowiedzUsuń