środa, 9 listopada 2016

SZAMPON KOKOSOWY COCO LOCO LEE STAFFORD

Hej,

Na październikowym spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałam do przetestowania produkt firmy LEE STAFFORD,który niestety po dłuższym stosowaniu okazał się produktem nie dla mnie,a szkoda,bo początkowo wydawał się być ciekawy.

SZAMPON KOKOSOWY CoCo LoCo LEE STAFFORD


OD PRODUCENTA

Nowość od stylisty Lee Stafford.
Szampon nawilżający z olejkiem kokosowym.Dzięki nowej formule Twoje włosy otrzymują maksimum nawilżenia,wygładzenia,blasku i miękkości.Niepowtarzalny zapach i efekt fryzury jak od samego stylisty Lee Stafford.

SKŁAD

Aqua (Water/Eau), Sodium, Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum (Fragrance),, Dimethicone Peg-8 Meadowfoamate,, Hydrolyzed Milk,Protein, Glycerin, Cocos, Nucifera (Coconut) Oil, Amodimethicone,, Polyquaternium-10, Peg-150 Pentaerythrityl, Tetrastearate, Sodium Styrene/Acrylates, Copolymer, Peg-6 Caprylic/Capric, Glycerides, C11-15 Pareth-5, C12-14, Pareth-7, Sodium Benzoate, Citric, Acid, Tetrasodium Edta, Acetic Acid,, Coumarin, Hexyl Cinnamal.



MOJA OPINIA

Gdy otrzymałam szampon firmy Lee Stafford ucieszyłam się bardzo,ponieważ znam kilka produktów tej firmy i spisywały się całkiem dobrze.Miałam nadzieję,że szampon kokosowy CoCo LoCo również taki będzie,ale niestety moje włosy się z nim nie polubiły.Szampon znajduje się w ładnej,miękkiej tubie z zamknięcie na klik,jest bezbarwny i jak się pewnie domyślacie pachnie kokosem.Uwielbiam zapach kokosu i w tym szamponie jest wyczuwalny bardzo,mi to nie przeszkadza,ale komuś innemu może.Pozytywy,które zauważyłam po umyciu nim włosów to to,że dobrze je oczyszcza,świetnie się pieni,nadaje włosom blasku i je nawilża,ale jest również minus,którego nie strawię,a więc to,że moje włosy na drugi dzień po jego użyciu są przetłuszczone.Dodam,że moje włosy nie przetłuszczają się szybko i myję je co 3 dni,tak po użyciu tego szamponu musiałam je umyć na drugi dzień.Początkowo sądziłam,że to wina odżywki,którą używam,ale odstawiłam ją i wyszło na to,że to niestety wina tego szamponu.Cóż widocznie nie jest dla każdego,bo dla mnie np.nie! Może u którejś z Was się akurat sprawdzi i będziecie z niego zadowolone.Nie każdy produkt musi się u mnie sprawdzić,wiele razy jest tak,że coś się u mnie sprawdza,a u którejś koleżanki już nie-tak to już jest.Ogólnie szampon dostaje ode mnie plus za ładny zapach,dobre oczyszczanie włosów,ładne opakowanie.Nie skreślam firmy,bo jak już wspomniałam wcześniej znam ich produkty i te które używałam wcześniej sprawdziły się na moich włosach.Szamponowi CoCo LoCo mówię pa,pa i życzę,by sprawdził się na innych włosach :)



POZDRAWIAM 

10 komentarzy:

  1. Szampon jakoś mnie nie kusi, ale ciekawe czy z tej serii jest odżywka do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ma w składzie SLES i przetłuszcza włosy, a więc nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że przetłuszcza włosy bo uwielbiam zapach kokosa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety u mnie minusem jest jego zapach. W opakowaniu ładny, ale po kontakcie z wodą zamienia się na niemiłosiernie chemiczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Często ładny zapach nie idzie w parze z dobrym dzialaniem... :/ moze spawdzi sie na innych :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobne odczucia, ale jeszcze testuję dalej

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dla mnie :( ja mam ogólnie problem z przetłaczającymi się włosami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie sprawdza się bardzo przeciętnie, zużyję go do końca, ale też raczej nie wrócę, bo znam dużo lepsze kosmetyki z bardziej przyjaznym składem w tej cenie..

    OdpowiedzUsuń