wtorek, 29 listopada 2016

SPOTKANIE BLOGEREK W OPOLU RELACJA

HEJ,

W sobotę 26.11.2016 uczestniczyłam w SPOTKANIU BLOGEREK W OPOLU,które organizowały Monika z bloga http://monika-paula.blogspot.com/ oraz Monika z bloga http://swiatdzikuski26.blogspot.com/ .Na spotkanie zostały zaproszone również Olcia i Renia,więc razem wybrałyśmy się do Opola samochodem Olci :) W drodze do Opola śmiechu nie było końca :) ach ta Renia i Olka! Szczęśliwie dotarłyśmy na miejsce do kawiarni POZYTYWKA -bardzo klimatyczne i piękne miejsce.Wszystkie byłyśmy głodne,więc zamówiłyśmy sobie jedzonko-ja wybrałam bruschette i pyszny soczek-mniami.Po jedzonku odwiedziła nas Pani Monika z Tiande i opowiedziała nam o produktach tej firmy,wykonała zabieg na dłonie:).Pani Monika to bardzo miła osoba i ucieszyłam się z jej wizyty.Po spotkaniu przyszedł czas na ploteczki,dziewczyny wręczyły nam upominki,których był ogrom.Na spotkaniu nie zabrakło szaleństwa,radości,ploteczek i uśmiechu.














Lista uczestniczek :)

6. Karolina - www.kargawr.blogspot.com


Dziękuję dziewczynom za zaproszenie i miło spędzony czas :) A Olce i Reni za głupawki :)

Cudownie było poznać nowe osoby.

POZDRAWIAM :)

5 komentarzy:

  1. mam nadzieje,ze do nastepnego :*:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są takie spotkania. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę spotkania :-)

    zostaję jako obserwatorka bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. super spotkanie :) same śliczności :) niektóre dziewczyny kojarzę z blogów :)

    OdpowiedzUsuń