czwartek, 17 listopada 2016

PEELING DLA SKÓRY Z PRZEBARWIENIAMI PERFECTIN LUCIDIN-IWOSTIN

Hej,

Czy u Was za oknem też tak paskudnie?.U mnie niestety tak :(,tęsknię za długimi dniami i ciepłem-lato wróć! By umilić Wam chłodne dni zapraszam Was na dzisiejszy post,no i oczywiście kolejne,których będzie dość sporo.W dzisiejszym poście dowiecie co nieco na temat produktu firmy IWOSTIN.

PROFESJONALNY PEELING NA NOC DLA SKÓRY Z PRZEBARWIENIAMI PERFECTIN LUCIDIN-IWOSTIN



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA


Iwostin Perfectin Lucidin profesjonalny peeling na noc widocznie oczyszcza oraz wygładza cerę. Zapobiega tworzeniu się przebarwień, ujednolica koloryt. 
Peeling jest jednym z dermokosmetyków stworzonych specjalnie z myślą o skórze dotkniętej przebarwieniami. Zawiera kwas glikolowy pochodzenia naturalnego, który ułatwia wchłanianie innych składników. Dermawhite stanowi kompozycję takich substancji jak: kwas ferulowy, glukonowy i cytrynowy. Dzięki nim ogranicza wielkość rumienia i wykazuje właściwości depigmentacyjne oraz zmniejsza aktywność melanocytów nadmiernie produkujących barwnik skóry, co przyczynia się do powstawania przebarwień. Delikatnie złuszcza skórę, usuwając martwy naskórek. Melavoid rozjaśnienia przebarwienia dzięki zatrzymaniu produkcji i aktywności tyrozynazy. Po zastosowaniu kosmetyku skóra jest nie tylko jedwabiście gładka, ale również charakteryzuje się jednolitym kolorytem, bez przebarwień.


źródło: wizaż.pl

ZŁUSZCZA NASKÓREK
LIKWIDUJE PRZEBARWIENIA
WYGŁADZA I ROZJAŚNIA SKÓRĘ



SKŁADNIKI AKTYWNE

Kwas glikolowy 12%
Działa złuszczająco, stymuluje odnowę komórkową oraz rozjaśnia przebarwienia.
Melavoid
Dermawhite® NF LS
Hamuje syntezę melaniny, zapewniając wyrównany i jednolity koloryt skóry.
Kwas ferulowy – rozjaśnia przebarwienia
Kompleks składników aktywnych, które wzajemnie nasilają swoje działanie: Kwas glukonowy – obniża aktywność melanocytów
Kwas cytrynowy – delikatnie złuszcza naskórek

SKŁAD

Aqua,Glycolic Acid,Metylpropanediol,Propanediol,Glycerin,Betaine Monohydrate,Mannitol,Sodium Gluconate,Citric Acid,Sodium Citrate,Waltheria Indica Leaf Extract,Dextrin,Ferulic Acid,hydroxyethyl-cellulose,Boerhavia Diffusa Root Extract,Disodium EDTA,Sodium Hydroxide
CENA:około 40zł/30ml

MOJA OPINIA

PROFESJONALNY PEELING NA NOC DLA SKÓRY Z PRZEBARWIENIAMI PERFECTIN LUCIDIN-IWOSTIN otrzymałam na październikowym spotkaniu blogerek w Katowicach.Wybrałam ten produkt,ponieważ na mojej skórze występują przebarwienia,z którymi walczę już od dawna.Czy ten produkt poradził sobie z moimi przebarwieniami? Tego dzisiaj się dowiecie.Opakowanie w którym znajduje się buteleczka z peelingiem jest srebrne i bardzo eleganckie,zaś sama buteleczka jest ładna i wydobycie z niej peelingu odbywa się za pomocą pipety.Nie wiem,czy lubicie produkty z pipetą,ale ja bardzo,bo pipeta ułatwia mi wydobycie odpowiedniej ilości produktu i dzięki niej produkt nie ocieka gdzieś po butelce.Konsystencja-przeźroczysta i dość klejąca(trochę mi się to nie podoba).Zapachu nie potrafię określić,jedynie co mogę powiedzieć to to,że jest prawie niewyczuwalny.Peelingu używam cztery razy w tygodniu,trochę mnie na początku do siebie zniechęcił,bo po nałożeniu go na miejsca,w których miałam podrażnienia szczypało bardzo,ale wiadomo-to produkt z kwasem.Gdy zobaczyłam,jak działa to wszystkie szczypania odeszły w zapomnienie.Peeling świetnie oczyszcza skórę,po jego użyciu skóra jest bardzo wygładzona i jedwabista w dotyku.Po kilku razach zauważyłam,że moje przebarwienia trochę się rozjaśniły,jestem bardzo ciekawa,jak będzie dalej :).Mam nadzieję,że jeszcze bardziej polubię ten peeling.Wszelkie podrażnienia są złagodzone i szybko znikają.Moja cera wygląda o niebo lepiej,a ja czuję się szczęśliwsza i chcę więcej.Peeling dla niektórych może nie być ciekawy,ponieważ pozostawia na skórze lepką warstwę,ale nie utrzymuje się ona na niej długo.Zresztą peeling jest na noc,więc nie ma się o co martwić.Cieszę się z tego,że peeling nie wysusza i nie spina skóry.Duży plus również za wydajność,ponieważ cena dla niektórych z Was może być za wysoka.Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego produktu,będę go dalej używać,bo widzę pozytywne jego działanie na mojej skórze.Moja skóra jest promienna,odżywiona,przebarwienia rozjaśnione,a ja zadowolona.




POLECAM :)

4 komentarze:

  1. wiem, że występuje w kilku wersjach, zamierzam go wypróbować jak zużyję peeling z kwasami z flosleku

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam o nim i jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię markę Iwostin, moja mamusia tez lubi :) peeling i zawsze dobra sprawa! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń