niedziela, 13 listopada 2016

NATURALNY KOREKTOR DO TWARZY FELICEA

Hej,

Za oknem prószy śnieg,a ja pod kocykiem grzeje się,piję ukochaną zieloną herbatkę,w piekarniku robi się obiad,a mąż i synek słodko śpią.Postanowiłam zatem napisać dla Was post na temat produktu firmy Felicea,mam nadzieję,że Was zainteresuje.

NATURALNY KOREKTOR DO TWARZY FELICEA




znajdziecie go tu

OD PRODUCENTA

Idealnie pokrywa wszelkie niedoskonałości skóry. Doskonały jako baza pod podkład. Świetnie maskuje cienie pod oczami. Bogaty w naturalne składniki nie tylko upiększa skórę, ale także nawilża i łagodzi podrażnienia. 

WŁAŚCIWOŚCI SKŁADNIKÓW

Olej z nasion rącznika pospolitego, odżywia i wygładza naskórek. Zawarte w olejach roślinnych Niezbędne Nienasycone Kwasy Tłuszczowe (NNKT) tworzą barierę ochronną i regenerują naskórek, przeciwdziałają utracie wody, hamując w ten sposób procesy starzenia skóry. Masło shea pielęgnuje, zapobiega wysychaniu i koi podrażnioną skórę, przywracając jej elastyczność naskórka. Woski Candelilla pielęgnuje, wygładza i natłuszcza skórę. Wosk pszczeli znany jest ze swych właściwości regeneracyjnych i odżywczych. Witamina E, to naturalny antyutleniacz: działa kojąco i regenerująco, hamuje procesy starzenia skóry. Naturalne barwniki – mineralne pigmenty: biały, czarny, żółty i czerwony nadają korektorom odpowiedni odcień.

SKŁAD

Ricinus Communis Seed Oil-Olej z nasion rącznika pospolitego (olej rycynowy)
Capric Triglyceride-Uwodornione glicerydy z oleju kokosowego
Hydrogenated Vegetable Oil-Uwodorniony olej roślinny
Candelilla Cera-Wosk Candelilla
Butyrospermum Parkii-Masło shea
Copernicia Cerifera Cera-Wosk Carnauba
Hydrogenated Coco Glycerides-Uwodorniona mieszanina monoglicerydów oleju kokosowego
Cera Alba-Wosk pszczeli
Mica-Mika
Tocopheryl Acetate-Witamina E
Hydrogenated Palm Glycerides-Nasycony olej z pestek palmy olejowej                                 
CI 77891-Mineralny biały pigment
CI 77491-Mineralny czerwony pigment
CI 77499-Mineralny czarny pigment
CI 77492-Mineralny żółty pigment


CENA:29zł.

MOJA OPINIA

Korektor firmy FELICEA dostępny jest w 3 wersjach kolorystycznych:jasny piasek,ciepły piasek,złoty piasek.Dla siebie wybrałam odcień 42,czyli ciepły piasek i trafiłam idealnie.Produkty FELICEA znam i bardzo lubię,przede wszystkim za doskonały skład,przystępne ceny i świetną jakość.Ucieszyłam się,gdy w moje łapki wpadł ten korektor,bo często na mojej twarzy pojawiają się jakieś paskudztwa.Lato również pozostawiło po sobie ślad na mojej skórze i zmagam się z przebarwieniami,dlatego dobry korektor to must have! Ostatnio używałam korektor firmy AVON i spisywał się bardzo dobrze,ale już mi się skończył,więc korektor FELICEA pojawił się w odpowiednim momencie:).Korektor znajduje się w ładnym,białym opakowaniu,w sztyfcie.Ma przyjemny,delikatny zapach i kremową,zbitą konsystencję.Doskonale nakłada się na skórę i idealnie się w nią wtapia.Nakładam go na niedoskonałości,czy cienie pod oczami za pomocą palców-tak mi wygodniej i łatwiej.Korektor jest niezwykle delikatny i bardzo przyjemny w dotyku.Krycie jest rewelacyjne,naprawdę spisuje się na medal! Nie sądziłam,że tak dobrze zakryje moje niedoskonałości.Trzyma się na skórze bardzo długo i zaprzyjaźnił się z moim podkładem.Nie uczulił mojej skóry,ani nie wysusza jej.Dodam,że,gdy stosowałam go na zakrycie podrażnień,to zauważyłam,że również złagodził je,a więc ten produkt ma nie tylko za zadanie kryć niedoskonałości,ale również łagodzi podrażnienia.Po nałożeniu go na skórę ładnie się stapia z nią i nie jest widoczny.Jestem bardzo zadowolona z tego korektora,spełnił moje oczekiwania,oraz zaskoczył mnie dodatkowym działaniem-łagodzącym.Dodam jeszcze,że jest bardzo wydajny i posłuży mi na bardzo długo.Czasami,gdy nie mam ochoty nakładać podkładu w ruch idzie ten korektor i jest dobrze :) Cieszę się,że FELICEA znów zaskoczyło mnie pozytywnie swoim kolejnym produktem :) BRAWO! Polecam z czystym sumieniem :)





Dziękuję FELICEA





POZDRAWIAM

5 komentarzy:

  1. Nie znałam tej marki, ale korektor wygląda ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się sprawdził :) Lubię ich produkty

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę się kiedyś zapoznać z tym korektorem, bardzo lubię naturalną kolorówkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używam w ogóle korektorów i tego również nie znam.

    OdpowiedzUsuń