niedziela, 6 listopada 2016

JEDWABISTY MUS DO MYCIA CREME CARE NIVEA

Hej,


Wczoraj miałam opublikować dzisiejszy post,ale niestety nie zdążyłam,gdyż byłam na TARGACH KOSMETYCZNYCH LNE w Krakowie(wkrótce relacja).Bohaterem dzisiejszego postu jest mus do mycia ciała,który skradł moje serce,a jest nim:

JEDWABISTY MUS DO MYCIA CIAŁA CREME CARE  NIVEA





OD PRODUCENTA

Jedwabisty mus do mycia ciała pod prysznic Creme Care. Dzięki idealnemu połączeniu pielęgnacyjnych olejków i ekstraktu drogocennego jedwabiu z niebiańsko miękkim musem, sprawia uczucie gładkiej skóry, niczym otulonej jedwabiem! Poczuj miękkość jedwabiu na Twojej skórze.

MUS POSIADA:
-nową,innowacyjną aplikację
-dwa razy większą wydajność
-kremową,bogatą konsystencję
-daje uczucie jedwabiście gładkiej skóry
-zawiera ekstrakt z jedwabiu i pielęgnujące olejki



SKŁAD

Aqua, Isobutane, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Propane, Panthenol, Octyldodecanol, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Hydrolyzed Silk, Xanthan Gum, PEG-14 M, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Citric Acid, Butane, Sodium Benzoate, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha- Isomethyl Ionone, Parfum.

CENA:około 14zł/200ml.

MOJA OPINIA

Mus do mycia ciała Nivea wpadł w moje rączki przypadkiem,gdy byłam na zakupach w hipermarkecie.Bardzo mnie ciekawił,więc go kupiłam i po powrocie do domku zaczęłam testować.Mus dostępny jest w 3 wariantach:CREME CARE,CREME SOFT,CREME SMOOTH.Ja skusiłam się na wariant:CREME CARE.Znajduje się ładnej buteleczce w kolorach charakterystycznych dla marki NIVEA,a więc odcieniach niebieskiego i w kolorze białym.Wydobywa się ze środka za pomocą dozownika,który ułatwia pobranie odpowiedniej ilości produktu.Zapach musu nie jest jakiś nowym zapach,bo jest jak krem NIVEA.Konsystencja musu jest jak żelowa pianka do golenia-zbita i bardzo łatwo rozprowadza się na wilgotnej skórze i co ważne nie spływa szybko z niej.Mus ma bardzo delikatną i lekką formułę,mycie nim ciała jest wielką przyjemnością.Gdy nakładam piankę na skórę i zaczynam nią myć ciało czuję się cudownie,bo pianka nie dość,że dobrze ją myje,otula delikatnością,to dodatkowo rozpieszcza moje zmysły swoim cudownym zapachem.Pianka z łatwością usuwa się ze skóry,nie podrażnia skóry,ani jej nie spina.Po umyciu ciała tą pianką skóra jest jedwabiście gładka i dobrze nawilżona,a do tego dość długo ładnie pachnie.Nie sądziłam,że produkt o tak lekkiej konsystencji tak świetnie oczyści moją skórę i dostarczy mi wielu pozytywnych wrażeń.Dzięki temu musowi poczułam miękkość jedwabiu na swojej skórze.Mam ochotę wypróbować kolejne warianty i gdy skończę obecny:CREME CARE to zakupię pozostałe dwa.Dodam jeszcze,że jest bardzo wydajny,a cena 14zł. jest naprawdę świetna.Cieszę się,że Nivea zaskoczyło mnie pozytywnie swoją nowością i czekam na kolejne nowości.Mus do mycia ciała Nivea z pewnością będzie obecny przez długo w mojej łazience i będzie mi zapewniał dobrze oczyszczoną,gładką,nawilżoną i pachnącą skórę.





SZCZERZE POLECAM :)

BUZIAKI :)

6 komentarzy:

  1. Ciekawi mnie formuła tego musu, ale skład nie zachęca :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu,może nie jest zachwycający,ale ja jestem bardzo zadowolona z tego musu.

      Usuń
  2. uwielbiam :) zużyłam już dwie butelki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie wypróbowałabym ten mus ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja go nie lubię:/ przy drugim podejściu strasznie mnie uczulił:(

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie gadżety, formę pianki, chętnie wypróbuję ten mus

    OdpowiedzUsuń