czwartek, 10 listopada 2016

GIFT BOX BEAUTY-E STYLE-ZESTAW PODARUNKOWY

Hej,

Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat zestawu prezentowego firmy E style ze sklepu CHRIS COSMETICS ,który otrzymałam na październikowym spotkaniu blogerek w Katowicach.Pierwszy raz mam do czynienia z tą firmą i cieszę,że w mogłam ją bliżej poznać.W dzisiejszym poście opiszę Wam trzy produkty,które znajdują się w tym zestawie.

GIFT BOX BEAUTY-E STYLE-ZESTAW PODARUNKOWY



zestaw znajdziecie tu

OD PRODUCENTA

W zestawie znajdują się:

LONG VITALITY 3D EFFECT LIP GLOSS


  • Do głównych zalet produktu LONG VITALITY 3D EFFECT LIP GLOSS należą zachwycające kolory, wysoki połysk, zaskakujący efekt 3D oraz przyjemny zapach. Długotrwały połysk nadaje ustom subtelny wygląd, podkreśla kształt i kontur ust. Intensywnie nawilża i odżywia usta oraz zwiększa optycznie ich objętość. Wygładza oraz wzmacnia delikatną skórę ust, działa przeciwzmarszczkowo i chroni przed starzeniem się. Zawiera wosk Carnauba, wosk pszczeli i olejek makadamia.
MEGA VOLUME EFFECT MASCARA



  • Specjalny skład tuszu MEGA VOLUME EFFECT MASCARA zapewnia rzęsom maksymalną objętość od nasady po końcówki. Klasyczny kształt szczoteczki umożliwia równomierne rozprowadzenie tuszu i dokładne rozdzielenie rzęs. Woski naturalne i witaminy E, C, F gwarantują kompleksowe odżywianie i wzmocnienie rzęs, chronią przed wypadaniem oraz wspomagają naturalną strukturę rzęs. Formuła tuszu została wzbogacona o elastyczny polimer, który zapobiega rozmazywaniu się tuszu oraz tworzeniu grudek. Intensywny czarny kolor zapewnia perfekcyjne i uwodzicielskie spojrzenie.
KAJAL EYE LINER SOFT & LASTING



  • Miękka kredka do powiek Kajal KAJAL EYE LINER SOFT & LASTING jest testowana oftalmologicznie i z uwagi na swoje specyficzne właściwości może być stosowana zarówno na wewnętrznej, jak i zewnętrznej stronie oka. Koncentracja olejków i pigmentów zapewnia przyjemną i miękką aplikację oraz długotrwały efekt. Intensywne pigmenty i kremowa tekstura gwarantują wysokie krycie i perfekcyjną przyczepność.
CENA:33,50zł/zestaw

MOJA OPINIA 

Jak już wspomniałam wcześniej nie miałam jeszcze styczności z firmą E style i bardzo byłam ciekawa ich kosmetyków.Ucieszyłam się,gdy otrzymałam ten zestaw,bo prezentował się naprawdę rewelacyjnie.W zestawie znajdował się błyszczyk LONG VITALITY 3D EFFECT LIP GLOSS w odcieniu 01 MOCCACINO,który bardzo przypadł mi do gustu.Oprócz błyszczyka był jeszcze tusz i miękka kredka do powiek-oba produkty w kolorze czarnym.Z wszystkich tych produktów najbardziej polubiłam błyszczyk do ust,który nadaje moim ustom ładnego nude kolorku,rewelacyjnie je nawilża i co ważne,z czym mam największy problem,to to,że nie podkreśla suchych skórek.Pięknie wygładza usta,dodaje im blasku i miękkości.Gdyby dobrze się przyjrzeć to na ustach można można zobaczyć 3D efekt.Bardzo jestem zadowolona z tego błyszczyku i na Mikołaja sprawię sobie kolejny,ale w innym odcieniu.Kolejnym produktem jest MEGA VOLUME EFFECT MASCARA.Tusz po otwarciu niestety był trochę przyschnięty,ale woda destylowana przyszła mi z pomocą i tusz odzyskał swoją prawidłową konsystencję.Szczoteczka tuszu jest klasyczna,ale bez problemu można nią wydłużyć rzęsy i równomiernie rozprowadzić na nich tusz.Tusz nadaje rzęsom intensywnego,czarnego koloru,ładnie je wydłuża i dość długo na nich się trzyma.Bardzo ważne jest również to,że nie osypuje się z rzęs i nie spowodował u mnie uczulenia,a dodam,że często tusze mnie uczulają.Produkt ten nadał mojemu spojrzeniu wyrazistości i blasku.Nie sądziłam,że tusz z takiego zestawu okaże się tak dobrym.Kolejnym produktem jest kredka do powiek KAJAL EYE LINER SOFT & LASTING ,którą używam również do podkreślenia moich brwi.Posiada intensywny czarny kolor i co mnie ucieszyło to to,że jest dość miękka.Często spotykam się z kredkami do powiek,które są twarde i gdy maluję nimi powieki to sprawia mi to ból.W tym przypadku kredka spisuje się na medal-sunie płynnie po powiece,nie podrażnia skóry i nie sprawia bólu podczas malowania.Używam ją również do podkreślenia brwi i w tym również spisuje się na medal.Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tego zestawu i cena 33,50zł jest naprawdę rewelacyjna,bo produkty są świetne! Będę zaglądać do sklepu i szukać perełek,Mikołaj się zbliża-czas na sprawienie sobie prezentu:).

Można wybrać własny wariant zestawu podarunkowego według koloru błyszczyku do ust. Kredka do powiek Kajal i tusz do rzęs są zawsze w kolorze czarnym.

Zajrzyjcie do http://chriscosmetics.pl/ ,może znajdziecie tam coś dla siebie :)

SZYBKI MAKIJAŻ Z WYKORZYSTANIEM TYCH KOSMETYKÓW





DZIĘKUJĘ :)


POZDRAWIAM :)



6 komentarzy:

  1. makijaż jest prześliczny, fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam marki, ale makijaż mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabym wypróbować taki zestaw :) makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam ogromnie ciekawa tego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny makijaż :) Bardzo podoba mi się kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń