czwartek, 24 listopada 2016

ARÔME 99 KREM DO RĄK INDIGO

Hej,

Bardzo lubię testować kremy do rąk,bo ich używam najczęściej,nawet kilka razy w ciągu dnia.Na październikowym spotkaniu blogerek w Katowicach otrzymałyśmy świetną paczkę od firmy INDIGO ,w której znajdował się bohater dzisiejszego posta,a jest nim:

ARÔME 99 KREM DO RĄK INDIGO



znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Krem do dłoni o delikatnej nucie zapachowej perfum Indigo. Arome 99 jest dedykowana kobietom, które kochają lekkie, pełne energii zapachy.
Chroni dłonie, kompleksowo nawilża i sprawia, że skóra staje się aksamitnie gładka. Zapach perfum zatrzymuje się na skórze i przepięknie pachnie przez cały dzień.
SKŁAD

CENA:OKOŁO 15zł/30ml

MOJA OPINIA
Tubka z kremem znajduje się w ładnym,słodkim,fikuśnym opakowaniu,które świetnie się mieni i wywołuje uśmiech na twarzy.Tubka jest elegancka i kobieca i ma świetny kształt,złote dodatki dodają jej atrakcyjności.Krem wydobywany jest z tubki za pomocą dozownika-lubię produkty z dozownikiem:).Krem ma mleczny kolor,jest dość gęsty,jedwabisty i łatwo się nakłada.Przejdźmy teraz do zapachu-jest naprawdę słodki,wiem,że wielu osobom ten zapach może się nie spodobać.Dla mnie również słodycz tego kremu mogłaby być mniejsza.Krem dobrze wtapia się w skórę,po jego użyciu skóra dłoni jest mięciutka i dobrze nawilżona.Na początku zostawia tłusty film i dłonie się lepią,ale po kilku minutach już jest dobrze.Zapach na dłoniach również na początku jest bardzo intensywny,perfumowany,ale po jakimś czasie łagodnieje.Ciesze się,że miałam okazję poznać ten krem,bo sprawił,że moje dłonie wyglądają pięknie,są pełne blasku,dobrze nawilżone i odżywione.Zauważyłam również,że krem złagodził moje podrażnienia powstałe przy skórkach.Malutka tubka pozwala zabrać go ze sobą prawie wszędzie.Bardzo ciekawy jest krem,ma malutki minusik,jakim jest zbyt słodki zapach.Mimo wszystko polecam ze względu na działanie.

POZDRAWIAM :)
DZIĘKUJĘ 



4 komentarze:

  1. Miałam kilka produktów z Indigo - bardzo przyjemne kosmetyki . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam próbki i bardzo podobał mi się zapach, opakowanie śliczne. Wiele o działaniu nie powiem bo próbek miałam tylko kilka :) ale mam w planach kupić pełne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń