poniedziałek, 21 listopada 2016

APAR PERFUME-MOJA OPINIA

Hej,

Jakiś czas temu pokazałam Wam w poście zawartość przesyłki od APAR PERFUME ,a dzisiaj podzielę się z Wami opinią na temat perfum,które otrzymałam.



OTRZYMAŁAM NASTĘPUJĄCE ZAPACHY

ZAPACH INSPIROWANY YVES SAINT LAURENT-BLACK OPIUM-F219-50ml


                           
Zapach bardzo kobiecy,elegancki i dość trwały,utrzymuje się na skórze dość długo.Jest słodki,ale jego słodycz nie mdławi,co mnie bardzo ucieszyło.Znajduje się w ładnej,przejrzystej,eleganckiej buteleczce ze złotymi elementami.Jest idealny na wieczorne wyjścia,chłodne pory roku i randki z ukochanym.Zapach tajemniczy i zmysłowy,intrygujący i pełen pożądania.Dobrze wyczuwalny jaśmin,początkowo dość intensywny,ale po chwili ulatnia się i zapach jest naprawdę cudowny.Nie sądziłam,że produkt o tak niskiej cenie może tak świetnie pachnieć i być podobny do oryginalnej wersji.Nie trzeba wydawać ponad 100 zł,by poczuć magię YVES SAINT
LAURENT-BLACK OPIUM na własnej skórze.Zapach dla kobiet kochających słodkie nuty i mocne akcenty.

ZAPACH INSPIROWANY GUERLAIN-. L'INSTANT MAGIC-F112-20ml



Ten zapach jest typowo zimowy,ale pewnie wiele z Was używałoby go również w inne pory roku,ja jednak zdecydowanie polecam go na późną jesień i zimę.Kwiatowo-drzewny,dość intensywny i mocny,ale po czasie staje się naprawdę ładny.Znajduje się w maleńkiej 20ml buteleczce,która zmieści się bez problemu do kopertówki,czy małej kosmetyczki,więc można go ze sobą zabrać wszędzie.W tym zapachu wyczuwam różę i drzewne nuty,zapach pudrowy i dla kobiet,które lubią słodycz połączoną z kwiatowymi nutami.Skradł moje serce,bardzo kobiecy i elegancki,uwodzi i kusi.Kobieta nim odziana z pewnością będzie kusić.Dodam również,że jest ciepły i otulający i naprawdę można się w nim zakochać.

OTRZYMAŁAM RÓWNIEŻ 4 PRÓBKI
ZAPACH INSPIROWANY CALVIN KLEIN-REVEAL-F023
ZAPACH INSPIROWANY  YVES SAINT LAURENT BELLE D'OPIUM-F217
ZAPACH INSPIROWANY  CALVIN KLEIN EUPHORIA-F024
ZAPACH INSPIROWANY CHLOE-CHLOE-F040
Każda z tych próbek przypadła mi do gustu,może dlatego,że lubię poznawać nowe zapachy i nie jestem specjalnie wymyślna co do zapachów.Dla mnie muszą przede wszystkim słodko i kwiatowo pachnieć,a APAR PERFUME zadbało o to,bym otrzymała takie zapachy.

Ceny zapachów
ZAPACH INSPIROWANY YVES SAINT LAURENT-BLACK OPIUM-F219-50ml-29,90 zł.
ZAPACH INSPIROWANY GUERLAIN-. L'INSTANT MAGIC-F112-20ml-14,90 zł.

POLECAM :)
DZIĘKUJĘ ZA PERFUMY :)


4 komentarze:

  1. Pierwszy zapach bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie miałam perfum tej marki, gdy oryginały są bardzo drogie a ja mam okres oszczędzania to sobie czasami kupuję zamiennik

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym powąchać i przekonac się czy to moje zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja aby sprawdzić czy zapach jest dla mnie to muszę go na żywo powąchać, psiknąć np na nadgarstek i zobaczyć czy będzie on odpowiedni dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń