poniedziałek, 14 listopada 2016

AMPUŁKI EXTREME REGENERADOR-ARUAL

Hej,

Jakiś czas temu pokazywałam Wam przesyłkę od firmy ARUAL http://kosmetykitomagia.blogspot.com/2016/09/testowanie-z-arual.html ,w której otrzymałam do przetestowania ampułki do włosów,o których dzisiaj trochę więcej napiszę.

AMPUŁKI DO WŁOSÓW EXTREME REGENERADOR-ARUAL




znajdziecie je tutaj 

OD PRODUCENTA


eXtreme REGENERADOR AMPUŁKI O PODWÓJNYM DZIAŁANIU

Błyskawiczna odnowa i odbudowa zniszczonych włosów, dzięki silnie skoncentrowanym ampułkom. Potężna dawka substancji odżywczych zamknięta w małych, łatwych w zastosowaniu buteleczkach. Produkty posiadają starannie opracowany skład, dostosowany do konkretnych problemów. Ampułki zawierają intensywnie regenerujący płyn do włosów słabych i zniszczonych. Zalecane przy problemach tj. wypadanie włosów, łupież, łojotok. Ampułki są idealnym rozwiązaniem również jako kuracja wzmacniająca do wszystkich rodzajów włosów. 

Podwójne działanie ampułek to:

Stymulacja wzrostu włosów.
Regulacja produkcji gruczołów łojowych. Doskonały zabieg dla włosów przetłuszczających się/ z łupieżem i / lub łojotokiem.

Płyn działa na mieszki włosowe dostarczając im witamin, glukozy i aminokwasów. Wzmacnia korzenie włosa oraz poprawia ich ogólną kondycję. Specjalne substancje poprawiają mikrokrążenie skóry, zwiększają syntezę kolagenu i elastyny oraz zwiększają przemianę materii komórek, co zapewnia wyjątkową energię wzrostu włosów.

Efekty: zmniejszone wypadanie włosów, zwiększona gęstość włosów, poprawiony wygląd łuski włosa. Rezultaty zastosowania pełnej kuracji: mocniejsze i bardziej zdrowe włosy.


Stosować po umyciu głowy. Płyn nakładać stopniowo, wmasowując go w skórę głowy. Masować okrężnymi ruchami około dwie minuty. Nie spłukiwać. Zaleca się stosować co najmniej dwie ampułki w tygodniu.

SKŁAD



CENA:39zł/8 ampułek-CENA PROMOCYJNA

MOJA OPINIA

Ampułki do włosów firmy ARUAL zaczęłam stosować zaraz po otrzymaniu przesyłki,a dlatego,że moje włosy po lecie potrzebowały wzmocnienia.Jestem posiadaczką dość gęstych włosów i na szczęście nie wypadają mi bardzo,ale wzmocnić je nie zaszkodzi.Gdy otrzymałam te ampułki byłam bardzo ciekawa,jak sprawdzą się na moich włosach,więc zaczęłam ich testowanie.Myję włosy trzy razy w tygodniu,dlatego też ampułki zużyłam szybko,zostawiłam tylko jedną sztukę do dzisiejszego postu.Zanim przejdę do opisania moich wrażeń zacznę od opisania wyglądu produktu.Płyn znajduje się w plastikowych,10ml ampułkach szczelnie zamkniętych.By otworzyć ampułkę należy wyciągnąć nakrętkę,z powrotem ją włożyć i mocno docisnąć do doły,wtedy po zdjęciu nakrętki można bez problemu nałożyć płyn na włosy.Ma zielonkawą barwę i pachnie dość intensywnie,dla mnie jest to zapach ziołowy,ale jego intensywność maleje z czasem-także nie ma tragedii.Produktu używałam na umyte,wilgotne włosy.Najpierw dobrze rozprowadziłam go na skórze głowy,wykonując przy tym masaż,a pozostałą część na włosy u nasady.Co zauważyłam po zużyciu siedmiu ampułek? to,że u nasady moje włosy stały się dużo lepsze-wyglądają lepiej i zdrowiej,ale także się wzmocniły.Widzę,że rosną mi nowe włoski,co mnie bardzo ucieszyło i wiem,że to zasługa tych ampułek.Z pewnością zauważę wkrótce kolejne pozytywne działanie tych ampułek,takie jak-szybszy porost włosów,a na to jak wiadomo potrzeba czasu :).Cieszę się,że moje włosy wyglądają ładnie i zdrowo-są wzmocnione i miłe w dotyku.Ogólnie jestem zadowolona z kuracji tymi ampułkami,bo sprawiły,że moje włosy odżyły i zregenerowały się po lecie.





DZIĘKUJĘ ARUAL :)

ZACHĘCAM DO SKORZYSTANIA Z PROMOCJI,JAKIE OBECNIE OFERUJE SKLEP :)


Mnie kusi ten produkt :)


POZDRAWIAM :)



4 komentarze:

  1. nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, mam bardzo suchy skalp

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkt dla mnie :) lubię stosować wcierki na włosy w postaci ampułek :)

    OdpowiedzUsuń