środa, 19 października 2016

SPOTKANIE BLOGEREK W KATOWICACH-15.10.2016 RELACJA

Hej,

W sobotę wraz z moją kochaną Olką z bloga W świecie Aleksandry uczestniczyłam w spotkaniu blogerek w Katowicach,które organizowała Agnieszka z bloga Mama z Pasją .Cieszyłam się,że jedzie ze mną Olka,bo obie jesteśmy z Rybnika i podróż do Katowic i z powrotem odbyłyśmy wspólnie.Spotkanie odbyło się w CAFE KATTOWITZ ,w której byłam po raz pierwszy.Świetny lokal,z dobrą kuchnią i przytulnym wnętrzem.




W spotkaniu uczestniczyły następujące blogerki:

1. Agnieszka http://mamazpasjablog.blogspot.com/ - organizatorka

Na spotkanie dotarłyśmy przed czasem,Olka pomogła mi rozpakować prezenty dla dziewczyn,poznałyśmy się z nowymi dziewczynami,a po dotarciu wszystkich dziewczyn usiadłyśmy do stołu i zamówiłyśmy jedzonko,bo obie z Olką nie jadłyśmy nic przed spotkaniem.Później odwiedzili nas przedstawiciele z BLUESKY POLSKA ,zamienili z nami parę słów,wręczyli śliczne upominki i zrobili grupowe zdjęcie.Przyszedł czas na Gabrysię,która jest kosmetyczką i opowiedziała nam o pielęgnacji,zabiegach kosmetycznych i wielu ciekawostkach związanych z pracą kosmetyczki.Później odwiedziła nas Pani Monika z TianDe która przedstawiła nam produkty do makijażu tej firmy,jak i również opowiedziała trochę o TianDe.Panią Monikę znałam już wcześniej ze spotkania,które organizowała Olka.Po prezentacji Monika wykonała nam zabieg na dłonie.Po tych przyjemnościach przyszedł czas na mnie,a więc zaprezentowałam dziewczynom produkty firmy CONTE.Wręczyłam każdej z dziewczyn drobny upominek.Spotkanie zakończyło się na ploteczkach i wręczeniu upominków od sponsorów,a było ich sporo! Brawo Aga,dziękuję sponsorzy! 
















Dziękuję Aga za zaproszenie i miłe spotkanie,jak i również dziewczynom za miło spędzony czas:) 



DO NASTĘPNEGO :)

Zdjęcia upominków w następnym poście :)
Dzięki dziewczyny za zdjęcia :)

11 komentarzy:

  1. Fajne są takie blogerskie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, widać, że świetnie się bawiłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No nic tylko pozazdrościć spotkania w wyborowym towarzystwie :)_

    OdpowiedzUsuń
  4. Spotkanie udane - to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetną relacja :) wszystkie pięknie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, nowe dziewczyny na katowickiej scenie beauty :)! Mam nadzieję, ze Was kiedyś poznam!

    OdpowiedzUsuń