piątek, 7 października 2016

PRZEGLĄD OSTATNICH PRZESYŁEK

Hej,

Dzisiaj zapraszam Was serdecznie na luźny post,dotyczący zawartości ostatnich przesyłek.Cieszę się,gdy do drzwi stuka kurier i wręcza mi przesyłkę i razem z synkiem z zaciekawieniem otwieramy.Nie wiem,czy pisałam Wam już,ale sądzę,że mój synek będzie maniakiem kosmetyków takim jak ja:)
Zobaczcie,jakie perełki otrzymałam :) nie tylko kosmetyczne:)



Pani Małgosia rozpieszcza mnie za każdym razem,tym razem zaszalała na całego,bo oprócz produktów Adrian otrzymałam od niej również kosmetyki i świetną kosmetyczkę.



Piękny,skórzany portfel :)





Trampki i piękne kozaki :)




Mix kosmetyków :)




Karta upominkowa :)



TO NA TYLE :)

WSZYSTKIEGO NAJ Z OKAZJI DNIA UŚMIECHU:)


BUZIAKI

ZAPRASZAM NA MÓJ ISTAGRAM :)



9 komentarzy:

  1. :D Ten śmieszek na ostatnim zdjęciu też z przesyłki ? Jeśli tak to ja też chcę takiego zamówić !

    OdpowiedzUsuń
  2. słodki dzidziuś, a przesyłki fantastyczne, szczególnie bon do drogerii i rajstopy

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny uśmiech synka :) Zostaję na dłużej i od teraz nie moge przoczyć żadnych zdjęć takiego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego dobrego na koniec dnia i wielki uśmiech ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiech przebił wszystkie nowości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. O Jezusie, te kozaki *.* piekne! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooo ODDAWAJ KOZAKI ;)))) Ależ sexyy ;)

    OdpowiedzUsuń