wtorek, 18 października 2016

PALETA DO MAKIJAŻU SEPHORA

Hej,

Dzisiaj chcę Wam przedstawić rewelacyjną paletkę firmy SEPHORA,którą otrzymałam od Pani Dorotki z portalu BEAUTYMISSION.PL .Paletka jest urocza, kolory cieni,kolor różu i bronzera bardzo mi się podobają i będę je używać w swoim makijażu.Przedstawiam Wam:

WIELOZADANIOWA MINI PALETA DO MAKIJAŻU-SEPHORA





OD PRODUCENTA


Wszystkie marzymy o makijażowym niezbędniku, który nie zajmowałby zbyt wiele miejsca, dlatego Sephora przygotowała ultra praktyczną i modną mini paletę! 

Paletka do makijażu w formacie podróżnym zawiera 4 cienie do powiek, 1 róż do policzków, 1 puder brązujący i lusterko, aby mieć nienaganny wygląd bez względu na porę dnia! 

Do jakiego rodzaju makijażu? 
Paleta do naturalnego makijażu oczu i cery :
- 4 cienie do powiek w neutralnych kolorach o matowym i opalizującym wykończeniu dla naturalnego makijażu oczu. 
- 1 róż do policzków i 1 puder brązujący dla efektu wypoczętej twarzy.

Plusy:
- Łatwe w aplikacji formuły o regulowanym poziomie krycia.
- Ultra praktyczny mini format karnetu, o modnym designie, łatwo wsunie się do torebki.
- Wewnątrz, 1 samouczek prostego i szybkiego naturalnego looku.
- 1 lusterko do poprawek w ciągu dnia


CENA:39zł 

PALETKA SKŁADA SIĘ Z NASTĘPUJĄCYCH CIENI



1.DELICATE MATTE BEIGE-sprawdzi się do każdego rodzaju makijażu i dla każdego koloru oczu.Bardzo delikatny i aksamitny cień.

2.LUMINOUS GOLD-kolor cienia idealny do makijażu na wieczór,świetnie sprawdzi się na wielkie wyjścia,szalone imprezy,rozświetli makijaż oka i nada mu blasku.

3.METALLIC TAUPE-piękny,połyskujący kolor,doskonały do jesiennego makijażu,by nadać spojrzeniu blasku i wyjątkowości.

4.INTENSE MATTE BROWN-matowy,aksamitny cień,który będzie doskonały do jesiennego makijażu,a także dla osób,które boją się cieni z połyskującymi drobinkami.

PALETKA SKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ Z RÓŻU



1.SWEET PINK BLUSH-zakochałam się w tym kolorku różu,jest taki jak lubię-słodki,ale nie przesłodzony :)

PALETKA SKŁADA SIĘ RÓWNIEŻ Z PUDRU BRĄZUJĄCEGO 

1.DELICIOUS TAN-dla mnie mógłby być trochę ciemniejszy,ale z pewności rozświetli moją skórę i muśnie ją słońcem.

W PALETCE JEST RÓWNIEŻ LUSTERECZKO :)

Zakochałam się w tej paletce-jest urokliwa i malutka,zmieści się nawet do kopertówki :).Z nią mój jesienny i zimowy makijaż będzie pełen blasku i wyjątkowości.W słodkim notesiku nie znajdują się karteczki,a piękne cudeńka do makijażu :)



BRAWO SEPHORA ZA STWORZENIE TAK ŚWIETNEJ PALETKI :)

Co sądzicie o tej paletce? Podobają Wam się kolorki?

BUZIAKI :)

9 komentarzy:

  1. Fajna mała i poręczna paletka - w sam raz na podróże

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa ta paletka, wygląda jak notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna ta paleta :D miałam ją w ręku ale nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna paleta. Wszystko co niezbędne w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie z tej paletki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna, mała, poręczna paletka! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam podobną ( w sumie mam dwie paletki marki sephora ) z tym że jedna leży bo cienie to jakaś tragedia :( znikają z powieki dosłownie w przeciągu godziny, natomiast jak użyję duraline to wytrzyma z 4 godziny ale to wszystko. Druga jest już znacznie lepsza ale swoje też kosztowała.

    OdpowiedzUsuń