poniedziałek, 10 października 2016

NOEVISION.PL-W TYCH BUTACH ZAKOCHASZ SIĘ

Hej,

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami informacją o cudownym sklepie z butami,które skradły moje serce i mam nadzieję,że wkrótce jakieś perełki z tego sklepu wpadną w moje łapki,a właściwie na moje stópki.Za oknem już jesień i chłód nastał i nieuchronnie zbliża się zima.Przez weekend zrobiłam porządek w swojej szafie i stwierdziłam,że nie mam dobrych butów na zimę.Przeglądają asortyment sklepu NOEVISION w oko wpadło mi kilka modeli.Zanim jednak pokażę Wam które,poczytajcie trochę o NOEVISION.

NOEVISION to kobiecość, inteligencja i dusza zawarte w parze butów.
Tworzymy z pasji – nie z konieczności.
Produkujemy ręcznie – nie masowo.
Będziemy zawsze, bo dbamy o Twoją wygodę.
Nasze obuwie produkujemy ze skór naturalnych .
Kochamy naturę, dlatego NOEVISON to buty naturalnie dobre.

Każde zamówienie realizowane jest na bieżąco, specjalnie dla Ciebie.
Oferujemy możliwość wyboru podszewki, obwodu łydki oraz szeroką gamę kolorystyczną.
Ciągle poszukujemy nowych inspiracji, przyciągają nas detale oraz to, co jeszcze nieodkryte – unikalne.
Każda para ma dusze, charakter i to coś, co powoduje uśmiech na twarzy.
Czuć się komfortowo i wyjątkowo to pragnienie każdej kobiety.
Chcemy byś czuła się właśnie tak, nosząc buty NOEVISION.
Dążymy do stworzenia rozwiązań, dzięki którym będziesz mogła komponować swoje buty,według własnych gustów z propozycji przez nas przygotowanych.

NOEVISION rodzinna firma z tradycjami
Początki naszej firmy sięgają roku 1969 kiedy to Jan Nowak otworzył jednoosobowy zakład rzemieślniczy. W wyniku wzrastającego zapotrzebowania na produkowane obuwie firma bardzo szybko zwiększyła zatrudnienie o nowych pracowników. Ówczesna produkcja przedsiębiorstwa obejmowała skórzane obuwie damskie, w przeróżnych fasonach. Bogate doświadczenie właścicieli oraz ich wiedza na temat produkcji obuwia doprowadziła do szybkiego rozwoju firmy. 
Nowy rozdział rozpoczął się w 2005 roku, gdy firmę przejął syn Michał Nowak. Dzięki jego ogromnej kreatywności i pasji tworzenia, obuwie marki Noevision dziś, to synonim wyjątkowego stylu i elegancji.

A teraz zobaczcie,jakie modele wpadły w moje oko :) 
Moja skarbonka powoli się zapełnia i mam nadzieję,że wkrótce zakupię jedne z tych pokazanych.
KOZAKI PALABRA



BOTKI TERA


BOTKI VENTRE


BOTKI PELLE


BOTKI OFELIA


Podobają Wam się któreś z tych modeli?

BUZIAKI

Buciki znajdziecie na noevision.pl 


6 komentarzy:

  1. Botki Ventre wpadły mi w oko - są śliczne )

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne, ja zamierzam kupić skórzane, brązowe botki

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, chyba wszystkie boteczki dla mnie na TAK! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Botki szalenie mi się podobają. Bardzo lubię tego typu buty.

    OdpowiedzUsuń