sobota, 1 października 2016

MODELUJĄCY PEELING DO CIAŁA Z SOLĄ Z MORZA MARTWEGO-EQUILIBRA

Hejka,

Parę dni mnie tu nie było,ale sprawy rodzinne,szczególnie poważny zabieg,który przeszła moja mama zajęły moje myśli i nie mogłam skupić się na pisaniu postów.Na szczęście wszystko dobrze się skończyło i wróciłam do pisania i dziś serdecznie zapraszam Was  na post dotyczący produktu,który otrzymałam od firmy EQUILIBRA do testowania,a jest nim:

MODELUJĄCY PEELING DO CIAŁA Z SOLĄ Z MORZA MARTWEGO-EQUILIBRA




produkt znajdziecie tu 

OD PRODUCENTA

Peeling z unikalną kompozycją składników, doskonale złuszcza, wygładza i odżywia skórę. Zawiera bogactwo naturalnych olejków oraz sól z Morza Martwego, która zapobiega gromadzeniu się wody w organiźmie. Dzięki regularnemu stosowaniu skóra odzyskuje jędrność, jest gładka i zrelaksowana.

PEELING ZAWIERA:

Aloes: zapewnia właściwy poziom nawilżenia.
Sól z Morza Martwegohamuje gromadzenie się wody, usuwa martwe komórki.
Olejek eteryczny z rozmarynu: hamuje gromadzenie się wody, zapewnia uczucie relaksu.
Olejek z nasion grapefruita:odżywia i uelastycznia skórę.
Wąkrotka Azjatycka, Kasztanowiec, Bluszcz: działają tonizująco i przeciobrzękowo
Mentol: działa orzeźwiająco i chłodząco.

SKŁAD

Sodium Chloride, Vitis Vinifera Seed Oil, Maris Sal, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Helianthus Annuus Seed Oil, Zea Mays Germ Oil, Aesculus Hippocastanum Seed Extract, Hedera Helix Leaf Extract, Centella Asiatica Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Menthol, Ascorbyl palmitate, Lecithin, Tocopherol, Citric Acid.

CENA:34,99zł/600g

MOJA OPINIA

Bardzo lubię produkty EQUILIBRA i miałam to szczęście już testować ich kilka i opisałam je na moim blogu.Dzisiaj przyszedł czas,by podzielić się z Wami moją opinią na temat MODELUJĄCEGO PEELINGU DO CIAŁA Z SOLĄ Z MORZA MARTWEGO.Bardzo się ucieszyłam,gdy otrzymałam ten produkt do testowania,gdyż bardzo lubię używać peelingi,chyba bardziej niż balsamów do ciała.Nie sądziłam,że peeling EQUILIBRA okaże się tak rewelacyjnym produktem.Ale zacznijmy od początku! najpierw może opiszę moje wizualne wrażenia.Peeling znajduje się plastikowym,dużym opakowaniu,z ładną szafą graficzną i dużą ilością koloru zielonego,który kojarzy się z naturą i zachęca do użycia jeszcze bardziej.Zamykany jest szczelnie i nie ma możliwości,by się rozlał.Po otwarciu ze środka wydobył się orzeźwiający,intensywny zapach aloesu,który od razu wkradł się do mojego nosa i rozpieścił moje zmysły.Nie wiem,czy pisałam Wam już,że uwielbiam aloes,jeśli nie to już wiecie,że bardzo.Tak bardzo oczarował mnie ten zapach tego peelingu,że nie czekałam i ruszyłam do łazienki,by go wypróbować.Peeling zawiera gruboziarnistą sól i jest bardzo zbity,po nałożeniu na wilgotną skórę nie spływa z niej,dzięki czemu mogę spokojnie go rozprowadzić na całej skórze.Uwielbiam mocne zdzieraki,a ten z pewnością jest bardzo mocny! Idealnie poradził sobie z martwym naskórkiem,oczyszcza skórę rewelacyjnie.Po jego użyciu moja skóra była wygładzona i cudownie miękka w dotyku.Tym peelingiem masowałam skórę dość długo,aż się zrobiła czerwona,odczuwałam trochę szczypanie,ale wiedziałam,że jest ono w dobrej mierze.Dużym plusem jest również to,że nie muszę po użyciu tego peelingu nakładać na skórę balsamu,ponieważ ten peeling rewelacyjnie nawilża skórę,pozostawiając na niej tłusty film,który absolutnie mi nie przeszkadza,bo peelingu zazwyczaj używam wieczorem.Peeling nabieram palcami,a w pudełku jest szpatułka,którą mieszam drobinki z nawilżającymi olejkami.Ogólnie jestem bardzo zadowolona z efektów,jakie daje ten peeling i daje mu 6! bo oprócz dobrego ścierania,nawilżenia i wygładzenia skóry dodatkowo ją odżywia i zmiękcza.Cieszę się,że mam okazję używać tego produktu i jestem przekonana,że gdy mi się skończy zakupię kolejne opakowanie.Dodam jeszcze,że daję mu duży plus za wydajność.










POLECAM :)

BUZIAKI 

6 komentarzy:

  1. To jeden z moich ulubionych peelingów. Często do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super, że jesteś zadowolona, lubię kosmetyki tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny. Ja takie peelingu lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od dziś jest na mojej liście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. tego peelingu jeszcze nie miałam, ale kusi mnie ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyznam, że nie słyszałam o tym peelingu. Z Equilibra miałam tylko szampon i odżywkę. Zaciekawił mnie, lubię czasem mocniejsze zdzieraki ;).

    OdpowiedzUsuń