środa, 5 października 2016

ŁAGODNY SZAMPON DO MYCIA WŁOSÓW DLA DZIECI EQUILIBRA

Hej,

Jesień zawitała na całego,za oknem od kilku dni deszczowo i ponuro,a w dodatku jest bardzo zimno.Tęskno mi za latem i codziennymi,długimi spacerami z synkiem i zabawą na trawce :( .Szkoda,że lato trwało tak krótko,ale trzeba się zmierzyć z chłodnymi porami roku i je przetrwać,nie ma innego wyjścia.Dziś również nieciekawy dzień,więc znalazłam czas,by napisać dla Was post,a właściwie dla Waszych dzieci,bo dziś piszę o produkcie dla nich.

ŁAGODNY SZAMPON DO MYCIA WŁOSÓW DLA DZIECI NO TEARS 0m+ EQUILIBRA




znajdziecie go tutaj

OD PRODUCENTA

Szampon o fizjologicznym pH łagodnie oczyszcza skórę i włosy dziecka. Aloes chroni i nawilża, a środki powierzchniowo czynne pochodzenia roślinnego delikatnie oczyszczają bez wysuszenia. Po zastosowaniu włosy są lśniące, a skóra miękka. Wskazany do pielęgnacji skóry noworodka (0+). Opracowany tak, by zminimalizować ryzyko wystąpienia alergii. ZAWIERA 98% składników naturalnego pochodzenia.
PRZEBADANY KLINICZNIE I DERMATOLOGICZNIE - PRZEBADANY NA ZAWARTOŚĆ NIKLU

Wyciąg z nagietka: koi
Gliceryna roślinna: chroni
Aloes (20%): nawilża i chroni

SKŁAD



CENA:około 15zł/250ml.

MOJA OPINIA

Jestem mamą 1,5 rocznego Piotrusia,dla którego chcę wszystko co najlepsze,a także bardzo zależy mi na jego bezpieczeństwie.Wybieram zatem produkty sprawdzone i polecane.Gdy od firmy EQUILIBRA otrzymałam ŁAGODNY SZAMPON DO MYCIA WŁOSÓW DLA DZIECI NO TEARS 0m zainteresowałam się nim i trochę poczytałam,ale zanim wypróbowałam go na synku postanowiłam przetestować go na sobie,robię tak prawie ze wszystkim.Zanim jednak napiszę,jak działa opowiem jak wygląda.Szampon znajduje się w ładnym opakowaniu,z zamknięciem na klik i z dość dużym otworem.Butelka poręczna,a szata graficzna słodka,kojarząca się z naturą,dwa misie na niej skupiają na sobie wzrok mojego synka,uśmiecha się do nich podczas kąpieli.Zapach szamponu bardzo delikatny i świeży,dobrze wyczuwalny jest nagietek.Bezbarwny i konsystencja niezbyt gęsta,ale łatwo rozprowadza się na włosach,szybko zamienia się w pianę i łatwo zmywa się z włosów.Po wypróbowaniu tego szamponu na swoich włoskach byłam nim oczarowana,bo szampon świetnie się pieni,pozostawia na włosach cudowny zapach,który utrzymuje się na nich tylko chwilę :(,a szkoda,po jego użyciu włosy są mięciutkie i nie plączą się.Na synka włoskach również świetnie się sprawdził,choć mój synek ma mało włosków.Po umyciu głowy synka włoski były wygładzone,jedwabiste w dotyku i pięknie pachniały przez chwilę.Szampon dobrze myje włoski i skórę głowy,nie uczula,nie wysusza skóry,a przede wszystkim nie szczypie w oczka.Duży plus,za to,że nie plącze włosów,po jego użyciu da się je rozczesać bezboleśnie.Dość wydajny,używamy go bardzo często i mamy jeszcze 1/4 buteleczki.Nie tylko dobrze myje,ale przede wszystkim odżywia i pielęgnuje włoski.Coś czuję,że to będzie nasz ulubieniec :),bo nie dość,że rewelacyjnie się sprawdza,to i niewiele kosztuje.




POLECAM WSZYSTKIM MAMOM I ICH DZIECIAKOM :)

BUZIAKI :)


5 komentarzy:

  1. Equilibra ma dobre i łagodne kosmetyki, znam kilka i sobie chwalę :) Super, że szampon Baby również się u Was sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że tak dbasz o maluszka ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie idealnie spisałby się na włosach moich córek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam ten szampon i zamówiłam go dla siebie bo mam wrażliwą skórę głowy. jeszcze go jednak nie używałam

    OdpowiedzUsuń