sobota, 24 września 2016

TESTOWANIE JOBOBELLA-TRND

Hej,

Jakiś czas temu wybrano mnie do kampanii Jogobella,którą zorganizowało TRND .Cieszę się,że mam możliwość testowania jogurtów,bo bardzo lubię nabiał.Zobaczcie,jak wygląda zestaw,którym podzielę się z bliskimi i znajomymi.Zaczynam więc smaczne testowanie.






W projekcie kupiłam łącznie 36 jogurtów:
12 opakowań Jogobella Musli



12 opakowań Jogobella Breakfast



12 opakowań Jogobella 8 Zbóż




Musiałam pójść na zakupy i kupić jogurciki,ale pieniążki za ich zakup zwróci  TRND :)





KOMU Z WAS UDAŁO SIĘ DOSTAĆ DO KAMPANII?

MIŁEGO DNIA :)

5 komentarzy:

  1. Smacznego:)
    Mnie też się udało, muszę w końcu się wybrać na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniammm, sporo smakołyków. ostatnio czeto na śniadanie z bułką jem jogurty

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje, ze bedzie smacznie! ;)

    OdpowiedzUsuń