niedziela, 18 września 2016

PIANKA DO GOLENIA Z EKSTRAKTEM Z KONWALII, BAWEŁNĄ I WITAMINĄ B5-VENUS

Hej,

Dzisiaj chcę Was zaprosić na post o ciekawym produkcie firmy VENUS,który niewiele kosztuje,a sprawdza się świetnie.Pewnie wiele z Was miało już do czynienia z tą firmą i to nie jeden raz,bo VENUS jest bardzo znaną firmą,która produkuje wiele dobrych kosmetyków.Bohaterką dzisiejszego postu jest:

PIANKA DO GOLENIA Z EKSTRAKTEM Z KONWALII, BAWEŁNĄ I WITAMINĄ B5-VENUS






O VENUS

Pełna blasku, naturalnego piękna i energii. Właśnie taka jest kobieta ActiVenus!

OD PRODUCENTA
Nowa hypoalergiczna pianka do golenia Venus do skóry wrażliwej to must-have kobiet zmagających się z podrażnieniami po goleniu.Dodatek ekstraktu z bawełny działa przeciwzapalnie, witamina B5 regeneruje uszkodzony naskórek i przynosi mu natychmiastowe ukojenie. Aromat czystych i lekkich akordów bawełny połączony z kwiatową nutą konwalii pozostawia na skórze przyjemne uczucie wiosennej świeżości. Dzięki ulepszonej formule kosmetyk dłużej utrzymuje się na skórze, nie powodując efektu zanikania struktury pianki.
SKŁAD
Aqua, Treithanolamine, Palmitic Acid, Stearic Acid, Butane, Propane, Laureth-23, PEG-75 Lanolin, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Isobutane, Propylene Glycol, Gossypium Herbaceum (Cotton) Seed Extract, Allantonin, Panthenol, Xanthan Gum, Parfum Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.
CENA:6,49zł/200ml
MOJA OPINIA
Skusiłam się piankę do skóry wrażliwej,ponieważ po depilacji moja skóra często jest podrażniona :( niestety.Depilowanie nóg w szczególności to dla mnie wielkie wyzwanie i zawsze zabiera mi ta czynność dużo czasu.W ciepłe pory roku uwielbiam pokazywać swoje nogi,ale niestety często są podrażnione,przez co ja tracę pewność siebie i poczucie piękna.Moje doświadczenie z piankami do golenia jest różne,były i takie całkiem ciekawe i takie,które okazały się bublami,a jak jest z pianką do golenia Venus? tego dowiecie się za chwilkę.Pianka znajduje się ładnym opakowaniu,w kolorze turkusowym,ze środka wydobywa się ją za pomocą aplikatora,który dozuje odpowiednią ilość produktu.Zapach jest bardzo ciekawy,dobrze wyczuwalna jest konwalia,mogę określić ten zapach jako orzeźwiający z domieszką słodyczy.Piankę przed użyciem należy dobrze wstrząsnąć,dobrze rozprowadza się na zwilżonej wcześniej skórze,polecam zmoczyć depilowane miejsca ciepłą wodą.Po nałożeniu na skórę pianka nie spływa z niej i dość długo na niej utrzymuje i dzięki temu mogę spokojnie i powoli się golić.Golenie z tą pianką jest z pewnością łatwiejsze,nie uczula skóry,nie wysusza jej i nie ściąga,a co ważne po goleniu nie ma na mojej skórze paskudnych podrażnień.Zauważyłam,że skóra jest również gładziutka i ładnie pachnie.Odkąd posiadam tą piankę nie boję się golenia i jeszcze częściej pokazuję moje gładkie nogi,moja pewność siebie wzrosła,a ja czuję się atrakcyjniejsza.Pianka spisuje się na medal,ponieważ zawiera wiele cennych składników,które działają na skórę bardzo dobrze,np.ekstrakt z bawełny-działa przeciwzapalnie,witamina B5-ma działanie regenerujące i natychmiast daje ukojenie,aromat czystych i lekkich akordów bawełny połączony z kwiatową nutą konwalii pozostawia na skórze przyjemne uczucie wiosennej świeżości,jak pisze producent.Produkt Venus nie tylko obiecuje świetne działanie,ale je daje,co mnie bardzo cieszy.Cieszę się,że posiadam tą piankę i nie tylko ja,ponieważ używa jej również mój mąż-przyszła mu z pomocą,gdy zabrakło mu pianki do golenia zarostu i jak mówi,z nią zarost goli się idealnie.Zapomniałam dodać,że jest również bardzo wydajna,mam już drugie opakowanie,ale pierwsze miałam dość długo.Polecam Wam tą piankę i obiecuję,że się nie zawiedziecie,również i osoby o wrażliwej skórze.




A Wy znacie pianki Venus ?
BUZIAKI

8 komentarzy:

  1. Przyznam, że z tej firmy miałam kiedyś tylko żel do higieny intymnej, ale tak mnie uczulił, że zraziłam się do tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie najlepiej sprawdzają się męskie żele gilette lub nivea

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polubiłam żel do golenia z Tanita :) Ogólnie bardziej wolę żele niż pianki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest, ja mam melon& pistacja :-)

    OdpowiedzUsuń