niedziela, 4 września 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI - ULUBIONE PERFUMY

Hej,

Dzisiaj zapraszam Was serdecznie na post dotyczący kolejnego wyzwania,w akcji organizowanej przez TRUSTED COSMETICS a mianowicie post dotyczący moich ulubionych perfum.Przyznam się,że nie mam jakiś ulubionych perfum,bo lubię poznawać nowe zapachy,dlatego też dziś pokaże Wam te,które obecnie stoją na mojej toaletce i których używam.



WODA PERFUMOWANA FOX PERFUMES-INSPIRACJA BEYONCE-HEAT

Piękna kompozycja zapachowa dla kobiet takich jak ja-romantyczek lubiących pobudzać zmysły i kusić swoją drugą połówkę,ale też dla kobiet sukcesu,odważnych i pewnych siebie.Zapach utrzymuje się na skórze bardzo długo.Dobrze wyczuwalne są wanilia i piżmo,ale też kwiaty,które dopełniają całość.Nie wyczuwam pralin,ale może dlatego,że bardziej skupiam się na wyczuwaniu kwiatów,które uwielbiam! Zapach jest orientalno-kwiatowy z odrobiną słodyczy.



ORIFLAME-WODA TOALETOWA FIRE

Buteleczka jest bardzo elegancka i kobieca,ładnie się prezentuje.Lubię słodkości i również nimi otaczam się w swoim życiu,dlatego,gdy pierwszy raz powąchałam tą wodę,jej zapach od razu skradł moje serce-jest słodki,ale nie przesłodzony! Również można w nim wyczuć domieszkę orientu jak i cytrusów.



DONNA KARAN, DKNY BE DELICIOUS FRESH BLOSSOM

Nuty zapachowe: grejpfrut, porzeczka, brzoskwinia, róża, płatki jaśminu.
Bardzo lubię ten zapach i niedawno była na niego promocja,więc kupiłam bez zastanowienia.Zapach orzeźwiający i letni.Uwiodła mnie jego słodycz,ale też i kwiatowe nuty.Idealny na lato i nie tylko.



DALIA MY BEAUTY

To mój ostatni nabytek,a właściwie prezent od Dalia.Zapach idealny dla mnie-słodkiej romantyczki,która kocha kwiaty i owoce,ale też porządną dawkę orzeźwienia.Ten zapach ma w sobie to wszystko! Doskonały na ciepłe pory roku,ale jesienią i zimą również będę się nim otaczać,by przypomnieć sobie ciepłe pory roku i ogród mojej mamy-pełen kwiatów.



ZNACIE KTÓRYŚ Z TYCH ZAPACHÓW?
POZDRAWIAM :)

6 komentarzy:

  1. Ja również bym chętnie wypróbowała któreś z tych perfum ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam ale chętnie bym poznała ten ostatni zapach

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaden zapach nie jest mi znany ;)

    OdpowiedzUsuń