poniedziałek, 12 września 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI DŁONI I STÓP

Hej,

To już ostatnie wyzwanie w akcji organizowanej przez TRUSTED COSMETICS.Z przyjemnością wzięłam udział w tej akcji i oby więcej ich było.Dzisiaj chce Wam pokazać,jakich kosmetyków używam obecnie do pielęgnacji dłoni i stóp.




PIELĘGNACJA DŁONI 




BORÓWKOWY KREM DO RĄK-STENDERS




Krem ma przyjemny zapach-słodki i owocowy,który dla mnie niestety zbyt krótko utrzymuje się na skórze.Konsystencja kremu gęsta,ale dobrze rozprowadza się na skórze i równie dobrze wnika w nią.Krem pozostawia na skórze delikatną warstwę,ale absolutnie mi to nie przeszkadza.Po jego użyciu skóra jest wygładzona i przyjemna w dotyku,a do tego doskonale nawilżona.


REGENERUJĄCE SERUM DO RĄK-EVREE




Stosuję to serum tylko i wyłącznie na noc,bo niestety zapach mi nie odpowiada,ale również to serum wchłania się powoli i w ciągu dnia mogłabym mieć zbyt tłuste dłonie.Co do działania spisuje się na medal-cudownie nawilża i regeneruje skórę dłoni,wygładza je i sprawia,że są mięciutkie.Łagodzi również podrażnienia i nadaje skórze słoni blasku.


                                                      KREM DO RĄK I PAZNOKCI -KAMILL




Cudownie koi podrażnienia,nawilża i wygładza skórę dłoni.Szybko się wchłania i przyjemnie pachnie,a do tego niewiele kosztuje.Pielęgnuje nie tylko skórę dłoni,ale i paznokcie-wzmacnia je.

Oprócz tych produktów raz w tygodniu robię domowy peeling z użyciem cukru,oliwy z oliwek i cytryny,który nie tylko dobrze wygładza skórę dłoni,również nawilża ją i rozjaśnia.

PIELĘGNACJA STÓP




ANTYPERSPIRANT DO STÓP No.36




Cudownie odświeża stopy,rzeczywiście chroni przed potem,po jego użyciu skóra jest sucha i odświeżona.Uwielbiam jego cytrusowy zapach,również da się wyczuć herbaciany zapach.Łatwy w użyciu,bardzo wydajny,efektywny i niewiele kosztuje-czego chcieć więcej? Dodam jeszcze,że szybko się wchłania,nie brudzi skarpetek,łagodzi również podrażnienia.

SKONCENTROWANE SERUM DO STÓP I PAZNOKCI No.36




Serum bardzo ładnie pachnie,świetnie nawilża skórę,jest bardzo delikatne.Szybko wchłania się w skórę,nie pozostawia tłustej warstwy,co mnie bardzo cieszy,bo mogę użyć go nawet tuż przed wyjściem z domu nie martwiąc się,że moja stopa będzie się ślizgać w butach.Po jego użyciu zauważyłam,że skóra moich stóp jest wygładzona,miękka,odświeżona,a podrażnienia złagodzone.

PEELING DO STÓP-MARY KAY




Peeling mam już od dłuższego czasu,dlatego,że jest tak wydajny,że nie da się go szybko zużyć.Oczarował mnie jego delikatny,orzeźwiający,cytrusowy zapach.Rewelacyjnie usuwa martwy naskórek,pozostawiając skórę wygładzoną i mięciutką.Drobinki w tym peelingu są całkiem duże i spisują się na medal.Peeling dobrze również oczyszcza skórę stóp i odświeża ją.

BALSAM DO STÓP I PAZNOKCI-No.36




Używam go codziennie-na noc i rankiem moje stopy są cudowne-dobrze nawilżone,mięciutkie,gładziutkie i odżywione.Przyszedł mi z pomocą latem,gdy moje stopy często się przesuszały.Jest bardzo delikatny,o orzeźwiającym zapachu,do tego szybko wchłania się w skórę.Dobrze działa nie tylko na skórę stóp,ale i na paznokcie-wzmacnia je i odżywia.

Znacie któryś z tych kosmetyków? Może polecicie mi jakiś fajny produkt,którego jeszcze nie znam?

BUZIAKI :)


5 komentarzy:

  1. moje ulubione marki do pielęgnacji dłoni i stóp to evree, nacomi i palmers :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Balsam No.36 też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dobrze dam o dłonie, ze stopami mam większy problem, zazwyczaj nie chce mi się nic na nie nakładać wieczorem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do rąk polecam kremy Neutrogeny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe kosmetyki - żadnego nigdy nie miałam....

    OdpowiedzUsuń