piątek, 2 września 2016

LIDL-TO LUBIĘ :)

Hej,

Od jakiegoś czasu jestem pod wrażeniem asortymentu sklepu LIDL .Nie tylko ceny są przystępne,ale i produkty wysokiej jakości.Zbliża się jesień,więc czas zaopatrzyć się w jesienne ubrania,których z pewnością nie zabraknie w Lidlu:).Przeglądając gazetkę na następny tydzień wypatrzyłam wiele ciekawych ciuszków i z pewnością coś z tych rzeczy wpadnie w moje łapki.Kto wie,może będzie to nawet kilka rzeczy,może uda mi się wygrać w totka i zrobić mega zakupy :).Zobaczcie co LIDL dla nas szykuje na następny tydzień.Oferta będzie obowiązywać od 8 września :)

SZYKUJE SIĘ PIĘKNA JESIEŃ Z LIDL :)



Ramoneska o wyglądzie zamszu musi być moja i mam nadzieję,że uda mi się ją kupić,choć w Lidlu w mojej miejscowości czasami jest szał i ludzie wszystko wykupują :(


Takie ceny to ja lubię,a botki 3 w pierwszym rzędzie są cudowne.


Sukienka w paseczki robi wrażenie,a ponczo kupię W PREZENCIE dla mamy:).


Takich świetnych bluzeczek nigdy za wiele.Sprawdzą się idealnie do codziennych jak i wieczorowych stylizacji.Już widzę je w połączeniu z jeansowymi spodniami,spódniczkami.Będą pasować zarówno do sportowych,jak i eleganckich bucików.Jedną z bluzek kupię z pewnością.



Świetne koszule,podoba mi się ta środkowa.Latem kupiłam jeansowe szorty w Lidlu i są naprawdę dobre jakościowo,ale i modne!



Cudowne pościele z bawełny,a cena bombowa! 


Popatrzcie,jakie świetne promocje na pieluszki.Dodam,że TOUJOURS to świetne pieluszki.Kupuję,bo sama jestem mamą małego łobuziaka,ich chłonność,jakość i delikatność są zadowalające.



Co Wam wpadło w oko z tej gazetki? kupujecie w LIDLU ubrania? Dajcie znać w komentarzu :)

BUZIAKI

3 komentarze:

  1. Podoba mi się posciel :) Pewnie wpadnę zobaczyć jak wygląda na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio Lidl też mnie zaskoczył zwłaszcza cenami tych ubrań.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie akurat z tej oferty nic nie zaciekawiło.

    OdpowiedzUsuń