wtorek, 20 września 2016

BIŻUTERIA OD JUBISTYL

Hej,

Dzisiaj chcę Wam pokazać,jakie cudeńka otrzymałam od JUBISTYL .Jestem zachwycona,ponieważ biżuteria prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach.Polecam zakupy w tym sklepie jubilerskim,dlatego,że ceny mają bardzo korzystne,kontakt ze sklepem jest wspaniały,a do tego wysyłka szybko i sprawnie.Jubistyl dba o klienta,zachwyca asortymentem i cenami.Możecie kupować zarówno w sklepie internetowym http://www.jubistyl.pl/ ,jak i w wielu sklepach w  Łodzi,Bełchatowie,Łowiczu,Konstantynowie Łódzkim,Koninie,Warszawie.

ZOBACZCIE CO SOBIE WYBRAŁAM :)

KOLCZYKI BY DZIUBEKA


BRANSOLETKA BY DZIUBEKA

znajdziecie ją TU


BROSZKA BY DZIUBEKA

znajdziecie ją TU 


NASZYJNIK SREBRNY POZŁACANY 


KOLCZYKI SREBRNE

znajdziecie je TU



Co sądzicie o produktach,które wybrałam?

DZIĘKUJĘ




BUZIAKI

7 komentarzy:

  1. Pierwsze kolczyki najbardziej mi się spodobały :)
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna biżuteria, lubię taką delikatną

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna biżuteria, bransoletka podoba mi się chyba najbardziej. Kwiatek wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat wzory nie są w moim stylu, ale najważniejsze, że Tobie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same slicznosci <3 mega ladne rzeczy maja ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń