piątek, 9 września 2016

AA BEAUTY PRIMER 360⁰ BAZA ŁAGODZĄCA+NAWILŻANIE

Hej,

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy AA ciekawy produkt do przetestowania.Nie mogłam mu się oprzeć i testowałam go namiętnie.Dzisiaj dowiecie się,jak sprawdził się na mojej skórze.Bohaterem,a właściwie bohaterką dzisiejszego postu jest:

AA BEAUTY PRIMER 360⁰ BAZA ŁAGODZĄCA+NAWILŻANIE 






OD PRODUCENTA

Baza pod makijaż o działaniu pielęgnacyjnym. Nawilża skórę i przedłuża efekt makijażu. Baza dodatkowo wygładza i chroni cerę przed szkodliwym działaniem promieni UV. Kompleks Skin de-stress uszczelnia naskórek, wzmacniając go i przygotowując na komfortową i wygodną aplikację makijażu.

Skin de-stress complex – uszczelnia warstwę ochronną skóry, zabezpieczając ją przed podrażnieniami, wynikającymi ze stosowania makijażu.

Hydrokompleks nawilżający zapewnia optymalny poziom nawilżenia, czyniąc skórę miękką i gładką.

Filtry SPF 20 chronią skórę przed promieniowaniem słonecznym oraz przed działaniem wolnych rodników.

SKŁAD

Aqua, Cyclopentasiloxane, Octocrylene, Glycerin, Dibutyl Adipate, Dimethicone, Ethylhexyl Triazone, Potassium Cetyl Phosphate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone Crosspolymer, Pentylene Glycol, Sodium Lactate, Citric Acid, Fructose, Urea, Maltose, Sodium Chloride, Allantoin, Sodium Hydroxide, Sodium PCA, Trehalose, Sodium Hyaluronate, Glucose, Sodium Polyacrylate, Lecithin, Ornithine HCL, Carnosine, Glycine, Histidine, Lysine, Calcium Gluconate, Magnesium Gluconate, Cupric Chloride, Manganese Chloride, Butyrospermum Parkii Butter, Adansonia Digitata Seed Oil, Oenothera Biennis Oil, Perilla Ocymoides Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Palm Kernel Glycerides, Squalane, Behenyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Palmitic Acid, Stearic Acid, Cetyl Alcohol, Lauryl Alcohol, Myristyl Alcohol, Ceramide NP, Ethylhexyl Stearate, Dicaprylyl Carbonate, Trideceth-6, Polyglyceryl-3 Caprate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Decylene Glycol, 1,2-Hexanediol, Silica, Synthetic Fluorphlogopite, CI 77491.

CENA:29,90zł/30ml

MOJA OPINIA

Często używam bazy,nawet wtedy gdy nie nakładam podkładu,bo jak wiadomo nie służy ona tylko i wyłącznie pod podkład,ponieważ można jej używać,po to,by nawilżyć skórę i dodać jej blasku.Używając jej do makijażu pod podkład mam pewność,że mój makijaż utrzyma się na mojej buzi dość długo.Cieszę się,że poznałam bazę od firmy AA,całkiem dobrze się spisuje.Co podoba mi się w niej? Przede wszystkim to to,że efekty na skórze po jej użyciu są rzeczywiście widoczne.Baza znajduję się ładnym,eleganckim opakowaniu,w środku opakowania jest 30 ml. tubka-błyszcząca i zakręcana szczelnie nakrętką.Konsystencja bazy jest kremowa,w kolorze pudrowego różu i delikatnym zapachu,który nie potrafię dokładnie opisać,zapach trochę kojarzy mi się z kremem Nivea.Baza jest bardzo delikatna,świetnie wtapia się w skórę i natychmiast dodaje jej gładkości i nawilżenia.Nie pozostawia na skórze tłustego filmu.Gdy mam ją na buzi,to skóra jest bardzo mięciutka i przyjemna w dotyku,rozświetlona i pełna blasku.Gdy nakładam na nią podkład to świetnie z nim współpracuje! o niebo lepiej nakłada mi się podkład na twarz,gdy mam wcześniej nałożoną tą bazę!Rzeczywiście przedłuża trwałość makijażu i to nie o jakąś godzinę,ale nawet 4,5 :),przekonałam się o tym na własnej skórze.Baza ma również działanie łagodzące-koi podrażnienia,a także filtry SPF 20,które chronią skórę przed promieniowaniem słonecznym.Gdy nakładam ją pod podkład zauważyłam,że baza daje matowe wykończenie i niweluje błyszczenie się skóry.Bardzo jestem zadowolona z posiadania tej bazy,bo nie tylko odpowiada mi w 100% jej działanie,ale cena i wydajność,która jest zaskakująca!




Oprócz tej bazy firma AA oferuje również inne:


AA BEAUTY PRIMER 360⁰ Baza wygładzająca+matowienie


AA BEAUTY PRIMER 360⁰ Baza matująca + zmniejszanie widoczności porów

AA BEUTY PRIMER 360⁰ Baza redukująca zaczerwienienia


POLECAM :)

BUZIAKI 

6 komentarzy: