czwartek, 4 sierpnia 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI-TYDZIEŃ I-WYZWANIE TRUSTED COSMETICS

Hejka,

Ostatnio głośno o ciekawej akcji,którą organizuje TRUSTED COSMETICS  - OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI! Więcej tutaj - http://www.trustedcosmetics.pl/oprozniamy-nasze-kosmetyczki-zapowiedz-wyzwania-dla-blogerek-urodowych/ .Postanowiłam,że i ja wezmę udział w tym świetnym wyzwaniu.Akcja ma trwać 6 tygodni,więc blogerki urodowe do dzieła! Czas na świetną zabawę!
  
A tak mają prezentować się następujące tygodnie:
1.Co zawiera twoja kosmetyczka-o tym w dzisiejszym poście.

2.Kosmetyki do pielęgnacji twarzy
3.Kosmetyki do makijażu
4.Kosmetyki do pielęgnacji ciała
5.Ulubione perfumy

6.Kosmetyki do pielęgnacji dłoni i stóp

Dzisiaj prezentuję Wam zawartość mojej kosmetyczki.Może nie jest imponująca,ale mam w niej wszystko,co potrzebuję np.na jednodniowych wycieczkach.Wiadomo,że jej zawartość ciągle się zmienia i jak to mówi mój mąż:za kobietą się nie nadąży,a szczególnie za taką która uwielbia kosmetyki :).W mojej kosmetyczce jest dużo produktów do makijażu,mgiełka zapachowa,pędzel ,balsam do rąk,balsam do ciała,antyperspirant,pilniczek do paznokci i gumka do włosów.







Podoba Wam się zawartość? Pewnie znacie któryś z kosmetyków,jakie są Wasze opinie o zawartości mojej kosmetyczki,jak i o całej akcji?

Zachęcam do zabawy:)

BUZIAKI


4 komentarze:

  1. fajne produkty, mam kilka kosmetyczek w domu, w pracy, w torebce, :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się forma tej akcji. Oczywiście również biorę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń