środa, 24 sierpnia 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI - KOSMETYKI DO MAKIJAŻU

Hej,


Dzisiaj zapraszam Was serdecznie na post dotyczący kolejnego wyzwania-KOSMETYKI DO MAKIJAŻU.Dla przypomnienia akcję organizuje TRUSTED COSMETICS.Kosmetyków do makijażu mam multum,gdyż zdarza mi się malować również klientki.Ostatnio rzadziej,bo przy maleńkim synku to trudne,ale mam nadzieję,że jak pójdzie do przedszkola to będę mogła znów wrócić do malowania,chyba,że znajdę ciekawą pracę w banku,bo na tym znam się dobrze :).W dzisiejszym poście przedstawię Wam kosmetyki do makijażu,których używam najczęściej,bo gdybym miała pokazywać je wszystkie musiałabym chyba z 10 takich postów napisać.Oczywiście często zmieniam kosmetyki,bo lubię testować nowości,ale tak już chyba ma blogerka :) 

ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA :)




BAZA ROZŚWIETLAJĄCA-CRYSTAL RADIANCE-LUMENE

Baza dobrze rozświetla skórę,nadaje jej świeżego wyglądu.Jest bardzo delikatna i dobrze rozprowadza się na skórze.Po jej nałożeniu skóra jest gładka i odżywiona.



KREM MATUJĄCY BB-UNDER TWENTY

Krem matujący latem okazał się strzałem w 10.Lekki,dobrze matuje i całkiem ładnie kryje,jeśli ktoś ma mocno widoczne niedoskonałości to polecam podkład opisany poniżej.Krem BB Under Twenty świetnie wygładza i nawilża skórę i łatwo się w nią wtapia,nie powoduje efektu maski.



DREAM VELVET-PODKŁAD MATUJĄCY-MAYBELLINE

Odkryłam ten podkład całkiem niedawno.Całkiem fajnie się sprawdza,dobrze kryje-na czym mi zależało,ale też nie wysusza skóry.Łatwo się rozprowadza na skórze i jest wydajny.



KOREKTOR ROZŚWIETLAJĄCY CLAIR-PAESE

Dobrze kryje i rozświetla skórę,nie wysusza jej i nie podrażnia.Bardzo delikatny i aksamitny.



ESSENCE SUN CLUB-BRONZUJĄCY PUDER ROZŚWIETLAJĄCY

Używam go tak namiętnie,że już za chwilkę będę musiała się z nim pożegnać :( Jest cudowny,pięknie podkreśla kości policzkowe,dodatkowo je przy tym rozświetla.Używam go również jako cień do powiek :)



RÓŻ DO POLICZKÓW-SEPHORA

Bardzo lubię,gdy czasem moje policzki są muśnięte rumieńcem,a za pomocą tego różu to możliwe.Jest aksamitny i połyskujący.



POMADKI I BŁYSZCZYKI

POMADKA DO UST INGLOT-ODCIEŃ 910
POMADKA DO UST RIMMEL-THE ONLY ONE-ODCIEŃ 510
POMADKA DO UST MAZ FACTOR-ODCIEŃ 825
POMADKA DO UST MIYO LIP ME-ODCIEŃ 04
BŁYSZCZYK SHINE YOUR LIPS-JOKO
BŁYSZCZYK DO UST MISS KISS-VIPERA COSMETICS

Nie będę szczegółowo rozpisywać się na temat każdej pomadki,czy błyszczyku,ponieważ jak widać jest ich bardzo dużo,ale ile jeszcze mam w zapasach.Te wymienione używam ostatnio bardzo często.Mogę śmiało powiedzieć,że jestem pomadek i błyszczyków maniaczka.Wymienione wyżej są rewelacyjne i moje usta polubiły te produkty:)



GOSH NO LIMIT LASH-MASCARA

To już moje 3 opakowanie tej maskary.Uwielbiam efekt jaki daje na rzęsach-pięknie je wydłuża i pogrubia,nie skleja.Nie kruszy się i nie spływa,za pomocą płynu micelarnego łatwo się zmywa.



WAKE ME UP-RIMMEL-TUSZ DO RZĘS

To mój ulubieniec i bardzo szybko znika,tzn.gdy kupię opakowanie wystarcza mi na krótko,nie wiem,czy jest tak mało wydajny,czy ja tak często go używam.Ale po zastanowieniu stwierdzam,że jednak ja namiętnie go używam.Daje spektakularne efekty na rzęsach i dlatego bardzo go lubię i zawsze noszę w torebce.



ESSENCE LITTLE EYEBROW MONSTERS -PUDROWY CIEŃ DO BRWI

To on nadaje koloru moim brwiom i wypełnia je.Perfekcyjnie się nakłada i nadaje brwiom pięknego wyglądu.




ASTOR PERFECT STAY-EYELINER 


Dzięki niemu nauczyłam się dobrze robić kreski.Dość długo trzyma się na powiekach i jest bardzo wydajny.Kocham jego niesamowitą czerń :)



HYPOALERGICZNY CIEŃ DO POWIEK-BELL

Bardzo często go używam,odcień 06 który posiadam jest rewelacyjny,świetnie się mieni i prezentuje na moich powiekach.



CIENIE MAROCCO-BIKOR COSMETICS

Rewelacyjne w nakładaniu,doskonale napigmentowane,nadają spojrzeniu blasku i bardzo długo utrzymują się na powiekach.



CIENIE INGLOT

To moja ukochana paletka,której bardzo często używam i skończyć nie mogę.Te cienie są jak studnia bez dna-końca nie widać.Uwielbiam kombinować z kolorami i bawić się nimi.Cienie mają połyskujące drobinki,dzięki którym makijaż oka wykonany nimi jest zjawiskowy:)



TRAVEL SET-CATRICE COSMETICS

To cudeńko mam od niedawna i noszę ten set bardzo często ze sobą.Pokochałam rozświetlacz z tego setu i kredki.Bardzo słodki i uroczy set.



To moje kosmetyki do makijażu,które często używane.Mam jeszcze mnóstwo kosmetyków do makijażu,ale nie będę o nich pisać,bo naprawdę potrzebowałabym na to z miesiąc :)

BUZIAKI :)



7 komentarzy:

  1. super, fajne kosmetyki i jak dla mnie dużo nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam pełno kosmetyków do makijażu i dla mnie miesiąc opisywania to byłoby za mało :D Z tych Twoich głównych kosmetyków jeszcze nic nie miałam ale kuszę się na krem BB :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dużo nowych kosmetyków dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne produkty do ust, ta paleta podróżna z CATRICE bardzo wpadła mi w oko

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam dużo pomadek i błyszczyków. Chyba najwięcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie używam maskary Rimmela. Daje całkiem przyjemny efekt :)

    OdpowiedzUsuń