poniedziałek, 22 sierpnia 2016

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI - KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY

Hej,

Przez swój wakacyjny wyjazd trochę zaniedbałam ciekawą akcję-OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI organizowaną przez TRUSTED COSMETICS ,ale obiecuję wszystko nadrobić,więc dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący kolejnego wyzwania.

OPRÓŻNIAMY NASZE KOSMETYCZKI-KOSMETYKI DO PIELĘGNACJI TWARZY



Zacznę może od tego,że w pielęgnacji mojej twarzy kosmetyki zmieniają się bardzo często,gdyż lubię testować nowe produkty i nie przywiązuje się bardzo do aktualnie testowanych kosmetyków,chyba,że mają cudowne działanie na moją skórę i wtedy z przyjemnością do nich wracam,czy też używam ciągle.Na chwilę obecną używam tych kosmetyków do pielęgnacji mojej twarzy.

ŻEL DO OCZYSZCZANIA TWARZY Z BŁĘKITNĄ ALGĄ-LIRENE



Bardzo lubię ten żel i to już kolejne opakowanie.Dobrze myje skórę,odświeża ją,łagodzi powstałe na niej podrażnienia.Do tego przyjemnie pachnie,łatwo się nakłada,duży plus za opakowanie z pompką! Cena i wydajność również zachęcają do zakupu tego żelu.

NAWILŻAJĄCY PŁYN MICELARNY-TECHNOLOGIA AKTYWNYCH MIKRO BĄBELKÓW-BIELENDA



Tego płynu micelarnego Bielenda używam od niedawna i muszę stwierdzić,że moja skóra bardzo się z nim polubiła.Doskonale oczyszcza skórę,nie wysusza jej,łagodzi podrażnienia.Również tonizuje skórę,nawilża ją,po jego użyciu jest promienna,odświeżona i gładziutka.

DELIKATNY PEELING ENZYMATYCZNY-PHARMACERIS



Stosuję go dlatego,że mam bardzo wrażliwą skórę i on najlepiej o nią dba.Pięknie nawilża skórę,napina ją i dodaje jej gładkości.Kocham go,za jego delikatność i za to,że świetnie odżywia skórę i ją oczyszcza.

KREM DO TWARZY CZARNY BEZ-SCANDIA COSMETICS



Bardzo delikatny i rewelacyjny w działaniu krem.Dobrze rozjaśnił moją skórę i wyrównał jej koloryt,ale też dobrze skórę odżywił i uelastycznił.Używam go już jakiś czas i zauważyłam,że skóra po jego użyciu jest odżywiona i gładziutka.

CELLULAR PERFECT SKIN-UDOSKONALAJĄCA ESENCJA NA NOC-NIVEA



Tego produktu Nivea nie używam codziennie,ale co drugi dzień.Jak pewnie wielu z Was wie jestem po trzydziestce i już dawno zauważyłam na swojej skórze pierwsze oznaki starzenia,więc musiałam działać i zaczęłam stosować tą esencję,również dlatego,że dużo dobrego o niej przeczytałam.Pomogła mi z moimi przebarwieniami,ale też poprawiła stan mojej skóry-ujędrniła ją i zmarszczki nie są już dla mnie tak widoczne.Jej lekkość i delikatność jeszcze bardziej zachęciła mnie do jej używania.

ODŻYWCZY KREM POD OCZY VIANEK



Krem ten doskonale pielęgnuje skórę wokół oczu,dobrze ją odżywia i nawilża.Zauważyłam,że i również wzmacnia.Nie wyobrażam sobie,by nie nakładać każdego dnia kremu pod oczy.

MASECZKA ŻELOWA PRO-REGENERACJA-EVELINE



Pokochałam tą maseczkę tego lata i zużyłam jej już kilka opakowań.Przyszła z pomocą,gdy latem moja skóra często się przesuszała.Dobrze nawilża moją skórę i wygładza ją,przy tym również łagodzi podrażnienia i liftinguje.

Oprócz tej maseczki używam także maseczek z firmy LIRENE,których akurat nie mam już w domku,ale są również doskonałe w działaniu.Do pielęgnacji twarzy używam również płatków pod oczy i domowej roboty maseczek,np. z twarożku i miodu :)

W środę zapraszam Was na post dotyczący kosmetyków do makijażu :)

BUZIAKI :)

6 komentarzy:

  1. Micela z Bielendy uwielbiam, ale w wersji różowej do cery suchej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tego micela z bielendy, również dobrze się spisywał

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kosmetyki, kiedyś miałam ten peeling z pharmaceris i używałam żeli lirene . miałam niebieski krem pod oczy vianek

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z zaprezentowanych przez Ciebie kosmetyków znam tylko maseczkę Eveline i mi również przypadła do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, maseczka do cery suchej z Eveline naprawde fajnie sie zapowiada ;) cos dla mnie ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń