wtorek, 2 sierpnia 2016

KREM INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY DO STÓP GRACJA-MIRACULUM

Hej,

Mam nadzieję,że miło spędzacie wakacyjne chwile i że korzystacie z lata na maksa :).Ja już za parę dni wybieram się na długo wyczekiwane wakacje z rodziną i mam nadzieję,że pogoda nam dopisze.Z pewnością na wakacje zabiorę bohatera dzisiejszego posta,którym jest:

KREM INTENSYWNIE ZMIĘKCZAJĄCY DO STÓP GRACJA-MIRACULUM




OD PRODUCENTA

Krem intensywnie zmiękczającyz wyciągiem z rozmarynu, mocznikiem i woskiem pszczelim
Krem intensywnie zmiękczający z dodatkiem mocznika o silnych właściwościach nawilżających, stworzony z myślą o suchej skórze stóp ze skłonnością do pękania i nadmiernego rogowacenia. Produkt zawiera aromatyczne olejki z rozmarynu, szałwii, melisy oraztymianku, dzięki czemu działa antyseptycznie i dezodorująco. Lanolina, wosk pszczeli oraz olej migdałowy wyrównują niedobór wody i lipidów zapewniając właściwe funkcjonowanie bariery naskórkowej, dodatkowo kojąc i wygładzając skórę. Krem pomaga zadbać o wygląd i samopoczucie zmęczonych stóp, a także skutecznie odświeża przynosząc im ulgę.

  
SKŁAD
AQUA,PARAFFINUM,LIQUIDUM,UREA,GLYCERIN,DIMETHICONE,CETEARETH-20,CETERYL ALCOHOL,STEARYL ALCOHOL,PEG-100 STEARATE,GLYCERYL STEARATE,LANOLIN,BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER,CERA ALBA,HAMAMELIS VIRGINIANA LEAF EXTRACT,ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT,SALVIA OFFICINALIS LEAF EXTRACT,THYMUS VULGARIS FLOWER/LEAF EXTRACT,PROPYLENE GLYCOL,ALLANTOIN,MELISSA OFFICINALIS LEAF EXTRACT,PARFUM,DISODIUM EDTA,DMDM HYDANTOIN,PHENOXYETHANOL,METHYLPARABEN,PROPYLPARABEN,BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL,CITRAL,CITRONELLOL,HYDROXYCITRONELLAL,HYDROXYISOHEXYL 3-CYCLOHEXENE CARBOXALDEHYDE,LIMONENE,LINALOOL.
CENA:około 6zł/100ml
MOJA OPINIA
Krem znajduje się miękkiej tubie z zamknięciem,które niestety  się otwiera samo,więc gdy będę się pakować na wakacje muszę je szczelnie zakleić taśmą,by krem nie rozlał się.Zapach kremu przyjemny i łagodny,cytrusowy.Konsystencja zbita,która łatwo rozprowadza się na skórze stóp i krem dość szybko się wchłania.Nie pozostawia na skórze tłustego filmu,ani nie powoduje uczucia lepkości.Po kilku użyciach tego kremu widać pozytywne jego działanie:skóra stóp stała się dobrze nawilżona,miękka i jedwabista w dotyku.Latem moja skóra stóp bardzo często się przesusza,oraz zdarzają się pęknięcia na piętach.Ten krem przyszedł mi z pomocą i wszelkie pęknięcia zniknęły i stopy znów stały się idealne.Kremu używałam różnie-czasami dwa razy dziennie,czasami raz dziennie i już po kilku razach byłam bardzo zadowolona z jego działania.Jest dość wydajny i naprawdę dobrej jakości! Od czasu do czasu starałam się na swoje stopy nakładać dość dużą warstwę tego kremu,następnie wkładałam skarpetki i trzymałam około 2 godzin.Po zdjęciu moje stopy były doskonale nawilżone,odżywione i zrelaksowane.Krem polecam,bo sprawdza się świetnie,ale i cena jest rewelacyjna! Jedyny minus to zamknięcie-ale z tym sobie jakoś radzę :)

POZDRAWIAM

3 komentarze: