środa, 31 sierpnia 2016

BORÓWKOWY KREM DO RĄK-STENDERS

Hej,

Dzisiaj chcę Was zaprosić na post dotyczący produktu firmy STENDERS ,który otrzymałam na ostatnim spotkaniu blogerek w Rybniku.Nie wiem,czy wiecie,ale STENDERS jest jednym z największych producentów kosmetyków w Europie Północnej.

STENDERS to kosmetyki zainspirowane północną naturą. Szczególną uwagę przykłada do uczuć i doświadczeń podczas zakupów – począwszy od wystroju sklepu, poprzez zapachy, finezyjny sposób pakowania prezentów, aż po wysoką kulturę obsługi klienta.

Absolutnie zgadzam się opisem wyżej,który znajdziecie na stronie STENDERS.Nie dość,że świetne kosmetyki,to i sposób ich pakowania bajeczny.Dzisiaj chcę skupić Waszą uwagę na jednym produkcie tej firmy,a mianowicie na:

BORÓWKOWY KREM DO RĄK-STENDERS





OD PRODUCENTA

Ten ochronny krem będzie szczególnie dbał o skórę Twoich dłoni dzień po dniu. Formuła z naturalnym masłem shea hojnie odżywi skórę, podczas gdy alantoina oraz ekstrakty z borówki i malin pozostawią twoje dłonie aksamitnie delikatne i miękkie. Szybko wchłaniany przez skórę, krem otoczy Twoje dłonie bogatym aromatem jagód. Zapewnia codzienną ochronę Twoim dłoniom, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku. Tworzy barierę utrzymującą nawilżenie, dbając o piękno i uczucie komfortu Twojej skóry.

SKŁAD 
Aqua (Water), Glycerin, Isoamyl Laurate, Cetearyl Alcohol,Octyldecanol, Isononyl Isononanoate, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Pentaerythrityl Distearate, Cetyl Alcohol, Phenoxyethanol, Allantoin, Rubus Idaeus (Raspberry) Extract, Vaccinium Angustifolium (Blueberry) Fruit Extract, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Stearate Citrate, Caprylyl Glycol, Ceteth-20, PEG-75 Stearate, Steareth-20, Dimethicone, Polyacrylate Crosspolymer-6, Sodium Polyacrylate, Citric Acid, Parfum (Fragrance), Xanthan Gum, Sodium Phytate, Butylene Glycol, Alcohol, Lecithin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ascorbyl Palmitate, Tocopherol, Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate, Hexyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Linalool, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Limonene

CENA:25ml/22,90zł

MOJA OPINIA

Krem znajduje się malutkiej,uroczej tubce,której kolor jest iście borówkowy.Cieszę się,że mam wreszcie taki malutki krem,który mogę zabrać ze sobą wszędzie- mieści się nawet w kopertówce.Tubka ma zamknięcie typu klik,co gwarantuje nam,że krem jest bezpieczny i nie rozleje się w torebce.Krem ma przyjemny zapach-słodki i owocowy,który dla mnie  niestety zbyt krótko utrzymuje się na skórze,a szkoda :( .Konsystencja kremu gęsta,ale dobrze rozprowadza się na skórze i równie dobrze wnika w nią.Krem pozostawia na skórze delikatną warstwę,ale absolutnie mi to nie przeszkadza.Po jego użyciu skóra jest wygładzona i przyjemna w dotyku,a do tego doskonale nawilżona.Zauważyłam również,że skóra moich dłoni jest odżywiona i pełna blasku.Może dla niektórych z Was krem wydawać się zbyt drogi,ale patrząc na jego wydajność,stwierdzam,że jest wart tej ceny! A i działanie ma świetne,więc czasem warto zapłacić więcej za dobry krem,bo przecież dłonie to nasza wizytówka i ozdoba!




POLECAM :)


BUZIAKI :)

10 komentarzy:

  1. Fajny jest, szkoda, że cena wysoka - za 75 ml wychodzi ok. 70 zł.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam wersję żurawinową i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba pierwszy borowikowy krem, jaki widziałam ;-) pozdrawiam i zapraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie idealny krem do torebki, muszę go w sklepie powąchać, jestem bardzo ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń