poniedziałek, 18 lipca 2016

WANILIOWA UCZTA DLA CIAŁA I ZMYSŁÓW-ŻEL POD PRYSZNIC PALMOLIVE

Hejka :)


Trochę rzadko tu jestem,ale ostatnio jakoś nie mam weny do pisania.Dzisiaj pogoda za oknem paskudna,więc siedzimy z synkiem w domku.Synek przed chwilką zasnął,a mama ma czas,by napisać post.Jakiś czas temu od DROGERIE NATURA otrzymałam miłą przesyłkę,w której znajdowały się trzy nowe żele pod prysznic firmy PALMOLIVE,o jednym będzie dzisiejszy post:

PALMOLIVE GOURMET-WANILIOWA PRZYJEMNOŚĆ-KREMOWY ŻEL POD PRYSZNIC Z EKSTRAKTEM Z WANILII




OD PRODUCENTA

Kremowy żel do mycia ciała z ekstraktem z wanilii - dzięki bogatej recepturze i aksamitnej konsystencji wspaniale nawilża skórę, nadając jej rozkoszny zapach. Zamienia prysznic w ucztę dla zmysłów.

SKŁAD

Aqua, Sodium C12-13Pareth Sulfate (*A) / Sodium Laureth Sulfate (*B), Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Sodium Chloride, Parfum, Castoryl Maleate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Sodium Hydroxide, Sodium Salicylate, Tetrasodium EDTA, BHT, Benzophenone-4, Linum Usitatissimum, Mangifera Indica Extract, Vanilla Planifolia Extract, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Coumarin, Limonene, Linalool, Cl 77891, Cl 15985. *A/B: Sprawdź kod produkcyjny.

CENA:8,99zł/500ml

MOJA OPINIA

Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z wanilii PALMOLIVE urzekł mnie swoim zapachem-słodkim,ale nie mdłym,w którym oczywiście bardzo wyczuwalna jest wanilia.Uwielbiam wanilię w produktach do mycia ciała,ten zapach mnie rozpieszcza.Żel znajduje się w plastikowym,ładnym opakowaniu,z zamknięciem na klik.Konsystencja żelu kremowa,dobrze rozprowadza się na skórze zarówno nałożona wcześniej na gąbkę,jak i również na dłoń.Żel pieni się średnio,ale dobrze oczyszcza skórę,otula ją cudownym,waniliowym zapachem i niesamowicie ją nawilża.Równie dobrze zmywa się ze skóry pozostawiając ją jedwabiście gładką,pełną blasku i dobrze nawilżoną.Żel świetnie pielęgnuje skórę,nie pozostawia na niej tłustego filmu,ani jej nie podrażnia.Ważne to,że również po umyciu nim ciała nie czuję,by skóra była spięta! Jestem zaskoczona tym,że tak dobrze wygładza skórę,a mycie ciała tym żelem jest wielką przyjemnością,bo aksamitna konsystencja żelu cudownie mknie po skórze otulając ją delikatnością i cudownym zapachem,który utrzymuje się na niej nawet kilka godzin po umyciu.Ten żel to prawdziwy rarytas wśród żeli,które miałam okazję testować,bardzo się z nim polubiłam i z pewnością,gdy mi się skończy to zakupię go ponownie,ponieważ jest świetnym produktem,w dodatku w niskiej cenie i bardzo wydajnym.Czego chcieć więcej? Brać prysznic z nim jak najczęściej :)

POLECAM :)

BUZIAKI :)

8 komentarzy:

  1. ooo muszę wypróbować, uwielbiam zapach wanilii

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno ta wersja zapachowa jak i czekoladowa na pewno przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię owocowe żele pod prysznic, chociaż zimą wanilia jest ok dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go powąchać :) Ja również uwielbiam wanilię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ah, nie pamietam kiedy mialam ostatnio cos z Palmolive ;) lubie waniliowe wszystko! pozdrawiam i zapraszam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kosmetyki o waniliowym zapachu, więc być może wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń