piątek, 22 lipca 2016

RITUALS GOOD LUCK SCRUB-PEELING DO CIAŁA

Hej,

Pewnie wielu z Was wie,że Hania z bloga http://hania.com.pl/ jakiś czas temu założyła sklep internetowy  http://www.sklep.hania.com.pl/  ze wspaniałymi produktami,które są trudno dostępne w drogeriach,czy innych sklepach internetowych.Tak też jest z bohaterem dzisiejszego posta,który znajdował się w paczuszce od Hani.Bardzo mnie zaciekawił ten produkt,więc postanowiłam go przetestować,a dziś napisać Wam o nim:

RITUALS GOOD LUCK SCRUB-PEELING DO CIAŁA




OPIS PRODUKTU

Peeling do ciała Scrub Good luck
Połączenie organicznego cukru i nawilżających olejków zostało przygotowane z myślą o tym, by nawilżyć i odżywić nawet najbardziej suchą skórę.
Peeling używany raz lub dwa razy w tygodniu skuteczne usuwa suchy i martwy naskórek, jednocześnie pozostawiając skórę gładką i odpowiednio nawilżoną.
Delikaty cytrusowy zapach i odżywcze składniki sprawią, że twoja skóra będzie nawilżona i odżywiona.

Cytrusowo-cedrowy peeling cukrowy polecamy do każdego rodzaju skóry, nawet bardzo suchej.
Peeling używany raz lub dwa razy w tygodniu skuteczne usuwa suchy i martwy naskórek, jednocześnie pozostawiając skórę gładką i odpowiednio nawilżoną.
SKŁAD


CENA:51.90zł/125g
MOJA OPINIA
Peeling do ciała RITUALS GOOD LUCK SCRUB znajduje się w ładnym,eleganckim,pomarańczowym opakowaniu z białą nakrętką.W środku szczelnie zamknięty sreberkiem,który daje pewność,że produkt nie był używany.Często zdarza mi się kupić jakieś masło do ciała,czy krem,które takiego sreberka nie posiadają i wtedy nie mam pewności,czy ktoś w takim produkcie nie maczał palce.A w przypadku tego produktu mam pewność,że nie,bo jest dobrze zamknięty.Po otwarciu tego cudownego peelingu w powietrzu uniósł się cudowny,orzeźwiający zapach składający się z zapachu pomarańczy,którą uwielbiam i drzewa cedrowego.Zapach cytrusowy,z odrobiną słodyczy,który rozpieszcza zmysły.Obcowanie z tym peelingiem pod prysznicem to wielka przyjemność,gdyż nie tylko rewelacyjnie pachnie,ale sprawia,że skóra po jego użyciu jest wygładzona,jedwabista w dotyku,dobrze oczyszczona i pełna blasku.Dzięki dość dużym drobinkom organicznego cukru peeling cudownie rozprowadza się na skórze,ponieważ drobinki nie rozpuszczają się zbyt szybko i dzięki temu peeling RITUALS doskonale usuwa martwy naskórek i oczyszcza ciało.Cieszy mnie również fakt,że peeling świetnie nawilża skórę i muszę Wam powiedzieć,że po jego użyciu nie muszę na ciało nakładać balsamu.Produkt ten łagodzi również podrażnienia powstałe,np.po goleniu.Nie uczula,nie ściąga skóry i nie pozostawia tłustej warstwy-BRAWO! Dodam jeszcze,że skóra po użyciu tego peelingu pachnie pomarańczą.Świetny produkt na lato i nie tylko,choć cena może wydawać się wysoka,to gwarantuje Wam,że jest wart swojej ceny-bo jest bardzo wydajny i doskonały w działaniu! Zachwycam się swoją skórą po 8 razach użycia tego produktu,bo gołym okiem widać,że jest piękniejsza,wygładzona i odżywiona.A to jeszcze nie koniec przygody z tym peelingiem,bo zostało mi go jeszcze na kilka razy;) 







POLECAM! 

DZIĘKUJĘ HANIU ZA MOŻLIWOŚĆ POZNANIA TEGO CUDOWNEGO PEELINGU :)
BUZIAKI

9 komentarzy:

  1. Peelingow nigdy dość ;) ten zapowiada się całkiem ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sobie kupiłam zestaw Sakura:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tą serię, a zapach mają obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pewnie spodobałby mi się zapach - w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaaał, to może i ja się w niego zaopatrzę ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Same pozytywne opinie czytałam o produktach Rituals :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam ten zapach, miałam peeling w tubie a będąc w Amsterdamie kupiłam piankę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli w sumie jest całkiem wydajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem przyjemny krótki skład :)

    OdpowiedzUsuń