piątek, 1 lipca 2016

PRZESYŁKA OD BEAUTY MISSION :)

Hej Kochani :)

Dawno mnie tutaj nie było,ale czerwiec miałam dość zajęty.Przede wszystkim pomagałam trochę Olce w szukaniu sponsorów upominków na jutrzejsze spotkanie blogerek w Rybniku.Również dużo czasu spędzałam poza domem-działka,wycieczki jednodniowe,itd.Obiecuję poprawę.Dzisiaj chciałabym Wam pokazać jak rozpieszcza mnie Pani Dorotka z Beauty Mission- http://beautymission.pl/ .Pani Dorotka przygotowała również upominek na losowanie na jutrzejsze spotkanie blogerek,ale go nie pokaże dzisiaj,bo byłoby po niespodziance.

TAK ROZPIEŚCIŁA MNIE PANI DOROTKA :) DZIĘKUJĘ :)


MAKE UP FOR EVER-MODELUJĄCA KREDKA DO BRWI


VIANEK-PEELING DO CIAŁA


SEPHORA-ROLL-ON EFFACEUR IMPERFECTIONS-ŻEL NA NIEDOSKONAŁOŚCI SKÓRY 


SEPHORA ORCHID FACE MASK-MASKA NA TWARZ 


HELENA RUBINSTEIN-MINIATURKA TUSZU DO RZĘS


LA PRAIRIE CELLULAR RADIANCE SERUM -MINIATURKA


PRAWDA,ŻE CUDEŃKA ?

 DZIĘKUJE RAZ JESZCZE :) 

BUZIAKI :)

7 komentarzy:

  1. Super, bardzo fajne kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super przesyłka, przyjemnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda :)
    Już się nie mogę doczekać spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same skarby do testowania! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń