czwartek, 28 lipca 2016

NIESPODZIANKA OD MARTY Z BLOGA-SAURIA80WORLD.PL

Hej :)


Jakiś czas temu Marta z bloga http://www.sauria80world.pl/ zorganizowała ciekawy konkurs na swoim blogu,w którym nagrodą były zestawy kosmetyków CATRICE .Tak mi się spodobały nagrody,że postanowiłam wziąć udział w konkursie i byłam miło zaskoczona,gdy zobaczyłam wyniki :).Udało mi się wygrać :).Ucieszyłam się ogromnie,a dziś jeszcze bardziej,gdy mam już te cudeńka w swoich łapkach.

Przedstawiam Wam zawartość przesyłki od Marty :)



PALETKA-ZESTAW PODRÓŻNY-TRAVEL DE LUXE-CATRICE



PIELĘGNACYJNY BALSAM DO UST-CATRICE


MGIEŁKA DO CIAŁA-CATRICE


LAKIERY DO PAZNOKCI-CATRICE


KOSMETYCZKA-CATRICE




Zakochana jestem w tym zestawie i z pewnością wkrótce opiszę te cudeńka na blogu.
Dziękuję Marta i Catrice :)

Miłego dnia :)


8 komentarzy:

  1. Łał ;) kurde jakby ten balsam do ust mial taki kolor na ustach jak na zdjeciu... :D ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. zasłużona wygrana, niech Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej, super nagroda.

    OdpowiedzUsuń