środa, 13 lipca 2016

MASKA DO WŁOSÓW Z KOLAGENEM I OLEJEM ŻURAWINOWYM-NOVA KOSMETYKI

Hej :)

Dzisiaj chcę Was zaprosić na post dotyczący maski do włosów firmy NOVA KOSMETYKI,którą jakiś czas temu wyciągnęłam z moich zapasów i postanowiłam oczywiście przetestować.Jaka jest moja opinia na temat tej maski dowiecie się poniżej.

INTENSYWNIE REGENERUJĄCA MASKA DO WŁOSÓW Z KOLAGENEM I OLEJEM ŻURAWINOWYM GOCRANBERRY-NOVA KOSMETYKI




OD PRODUCENTA

Intensywnie Regenerująca Maska do Włosów z Kolagenem i Olejem Żurawinowym przeznaczona jest do pielęgnacji włosów zniszczonych zabiegami fryzjerskimi, przesuszonych, łamliwych. Regularne stosowanie zapewnia odbudowę struktury włosów, które stają się miękkie w dotyku i gładkie. Włosy odzyskują blask i zdrowy wygląd. Składniki maski dobrane są w taki sposób, aby włosy świetnie się rozczesywały bez zastosowania silikonów. Niskocząsteczkowy kolagen morski rekonstruuje keratynowy budulec włosa i zamyka łuskę co uniemożliwia utratę nawilżenia i substancji odżywczych oraz chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych, także podczas stylizacji fryzury. Olej żurawinowy to naturalny emolient o działaniu wzmacniającym i odżywczym. Olejek z wiesiołka sprawia, że włosy stają się lśniące i sprężyste. Panthenol stanowi doskonałe spoiwo elementów budulcowych włosa, dzięki niemu włosy stają się grubsze, bardziej elastyczne.




SKŁADNIKI AKTYWNE


Kolagen morski niskocząsteczkowy to rodzaj kolagenu, który dzięki swoim małym rozmiarom może w pełni wnikać w skórę i włosy. Działa on regenerująco na włosy, wzmacnia ich strukturę, zwiększa sprężystość oraz wiąże wodę wewnątrz włosa zapewniając mu odpowiednie nawilżenie. Zniszczone i przesuszone włosy odzyskują zdrowy wygląd, stają się miękkie i błyszczące. Kolagen morski przyspiesza porost włosów oraz spowalnia ich wypadanie, ponieważ aminokwasy zawarte w kolagenie odżywiają cebulki włosów i wzmacniają ich zakotwiczenie w mieszku włosowym. Ponadto kolagen hamuje nadczynność gruczołów łojowych, co ogranicza powstawanie łupieżu.
Olej żurawinowy jest naturalnym emolientem o działaniu wzmacniającym i odżywczym. Włosy stają się bardziej błyszczące i łatwiej się rozczesują, a także są chronione przed promieniowaniem UV oraz zanieczyszczeniami środowiska.
Olej z wiesiołka jako cenne źródło niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych, działa regenerująco na cebulkę włosa i stymuluje powstawanie nowych cebulek. Działanie to ogranicza wypadanie włosów i hamuje łysienie. Składnik ten zaleca się zwłaszcza osobom, których włosy są zniszczone przez modelowanie, farbowanie, stosowanie lokówki czy prostownicy, częste suszenie suszarką, a także przez czynniki atmosferyczne.
Panthenol jest składnikiem naturalnie występującym we włosach i skórze. Przy jego niedoborach włosy stają się matowe i porowate oraz szybciej siwieją, dlatego tak ważne jest aby dostarczać go z zewnątrz. Panthenol cechuje się wysokim powinowactwem do keratyny włosów, dlatego jest łatwo wchłaniany i włosy szybko zyskują połysk, stają się gładkie i miękkie w dotyku oraz bardziej nawilżone. Dodatek panthenolu ułatwia rozczesywanie włosów oraz zapobiega rozdwajaniu się ich końcówek.

SKŁAD

Aqua, Cetearyl Alcohol, Panthenol, Quaternium-91, Oenothera Biennis Oil, Vaccinium Macrocarpon Seed Oil, Collagen Amino Acids, Myristyl Myristate, Behentrimonium Chloride, Phenethyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Parfum.



CENA:29zł/200ml



MOJA OPINIA


Maska znajduje się w ładnym,eleganckim opakowaniu,zarówno kartonik jak i plastikowy słoiczek świetnie się prezentują.Zapach dla mnie niestety zbyt intensywny,konsystencja przypomina mi masło do ciała-jest gęsta i zbita,o mlecznym kolorze.Całkiem dobrze nakłada się ją na włosy i nie spływa z nich.Staram się trzymać maskę na włosach około 10 minut,którą po upływie tego czasu z łatwością zmywam.Co zauważyłam po użyciu tej maski? Przede wszystkim to,że moje włosy są dobrze nawilżone,miękkie i jedwabiste w dotyku.Łatwo się rozczesują,nie puszą się,lepiej układają.Jedyny minus to zapach,który jak pisałam wyżej jest intensywny i dość długo utrzymuje się na włosach :( .Ale po kilku razach użycia tej maski da się strawić ten zapach,patrząc na efekty na głowie,jakie daje ta maska jest to łatwiejsze.Moje włosy dzięki niej są pełne blasku,odżywione i wyglądają ładniej.Zdecydowanie włosy są wzmocnione,ale by były bardziej elastyczne to tego nie zauważyłam.Dodam jeszcze,że maska jest bardzo wydajna,niewielka jej ilość starcza by rozprowadzić ją na całych włosach,ja więcej nakładam ją na końce,a przy skórze głowy nic.Ogólnie jestem zadowolona z działania tej maski,jeśli zapach byłby nie tak intensywny to maska byłaby rewelacyjna! Cena może dla niektórych wydawać się za wysoka,ale warto czasami zjeść mniej słodyczy i wydać trochę więcej na maskę,by zapewnić swoim włosom odrobinę szczęścia,bo po użyciu tej maski zdecydowanie są szczęśliwsze,widać to gołym okiem.




POZDRAWIAM :)

CUDOWNYCH WAKACJI :) 



6 komentarzy:

  1. Dla dobrych efektów warto przetrzymać nawet niezbyt udany zapach :) Przydałyby się jakieś próbki, żeby nie trzeba było wydawać w ciemno nieco większej sumy pieniędzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem jak u mnie by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mysle, ze moje wlosy tez bylyby szczesliwe po jej uzyciu :D normalnie idealnie to sformulowalas w ostatnim zdaniu :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej maski, ale jak skończę moje zapasy, to chętnie ją wypróbuję, bo zapowiada się ciekawie. =)

    OdpowiedzUsuń