wtorek, 5 lipca 2016

BLOGERKI DLA ZWIERZAKÓW-RELACJA ZE SPOTKANIA W RYBNIKU-CZ I

Hej :)

W sobotę 2.07.2016 r. byłam na cudownym spotkaniu blogerek,które organizowała Olcia z bloga http://aleksandra1308.blogspot.com/ .To już nie pierwsze spotkanie na którym byłam,które organizowała Olka.Spotkanie odbyło się w świetnym miejscu w Rybniku,a mianowicie w restauracji OGRÓD .Miałyśmy do dyspozycji całą salę,przez co nikt nam nie przeszkadzał w spotkaniu.To spotkanie blogerek było szczególne,ponieważ połączone ze zbiórką żywności i akcesoriów dla psów i kotów.Każda z nas przyniosła najpotrzebniejsze rzeczy dla zwierząt,które przekazaliśmy fundacji Jestem głosem,tych co nie mówią .Bardzo się ucieszyłam,że mogłam również pomóc.





Nasze spotkanie zaczęło od prezentacji produktów firmy TianDe,którą poprowadziła miła Pani Monika.Dzięki tej prezentacji dowiedziałam się wielu ciekawych informacji o produktach firmy TianDe oraz miałam możliwość poznać je bliżej.






Po prezentacji przyszedł czas na obiad,zamówiłam sobie placek po węgiersku,który był wyśmienity i było go tak dużo,że nie zjadłam wszystkiego.



Później przyszedł czas na ploteczki,rozdawanie upominków,które zobaczycie w kolejnym poście,no i oczywiście na foteczki,jakże inaczej:)














Dziękuję Olciu za zaproszenie i za cudowne spotkanie i upominki.Chciałabym jeszcze podziękować sponsorom za wsparcie i niespodzianki.



Dziękuję dziewczynom za zdjęcia i możliwość opublikowania ich na moim blogu.

Buziaki :)


10 komentarzy:

  1. Świetna torba z rowerem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyśmienite spotkanie! Nie mogę doczekać się kolejnego! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Było rewelacyjnie:)
    Do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiało być przemiłe spotkanie, chętnie posłuchałabym o produktach Tiande bo zupełnie nie znam tej marki. Apetyczne jedzonko

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło zobaczyć tyle znajomych twarzyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Było super, jak zawsze z Wami :*

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za towarzystwo do samego końca - fajnie wiedzieć że nie tylko mój Mąż każe na siebie tyle czekać ;)
    do następnego razu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniala akcja zbiorki zywnosci :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mogę doczekać się swojego pierwszego spotkania. Fajnie że coraz więcej spotkań połączonych jest z charytatywną inicjatywą :)

    OdpowiedzUsuń