wtorek, 26 lipca 2016

BALSAM PO PRZEDAWKOWANIU SŁOŃCA LIRENE

Hej :)

Dzisiaj chcę podzielić się z Wami opinią na temat produktu firmy Lirene,który przychodzi mi z pomocą,gdy przedawkuje słońce.Ostatnio niestety sama zrobiłam sobie krzywdę,bo zapomniałam wysmarować kremem z filtrem swoje plecy i niestety słońce je poparzyło :( .Bohater dzisiejszego posta przyszedł mi z pomocą i dał ukojenie mojej skórze.

BALSAM PO PRZEDAWKOWANIU SŁOŃCA -SOS RATUNEK-LIRENE




OD PRODUCENTA

Balsam SOS Ratunek jest przeznaczony dla skóry podrażnionej nadmiernym opalaniem.

Odczuwasz przykre efekty nadmiernego opalania? Szukasz preparatu, który błyskawicznie likwiduje skutki zbyt długiej ekspozycji na słońce?
Balsam SOS Ratunek to wyjątkowo skuteczny preparat łagodzący podrażnienia skóry spowodowane niedostateczną ochroną anty-UV lub zbyt długim czasem opalania. Działa kojąco na podrażniony naskórek, przynosi komfort skórze przesuszonej na słońcu oraz intensywnie ją odżywia. Odpowiednio dobrane składniki, analogiczne do tych naturalnie występujących w skórze, dogłębnie ją pielęgnują i przywracają jej prawidłowe funkcje.

SZYBKIE ŁAGODZENIE PODRAŻNIEŃ

Ratunek po przedawkowaniu słońca to wyjątkowo skuteczny preparat łagodzący podrażnienia skóry spowodowane nadmiernym opalaniem. Błyskawicznie likwiduje skutki nadmiernej ekspozycji na słońce i niedostatecznej ochrony antyUV. Działa kojąco na podrażniony naskórek, dzięki uderzeniowej dawce D-panthenolu i alantoiny, które niwelują efekt „palącej skóry”. Olej rzepakowy i witamina E przynoszą natychmiastową ulgę. Ultralekka formuła łatwo rozprowadza się na skórze.


PIELĘGNACJA i OCHRONA


Preparat przynosi błyskawiczny komfort skórze przesuszonej i podrażnionej przez słońce. Uzupełnia niedobory lipidów i witamin, intensywnie odżywia, uelastycznia i przywraca optymalny poziom nawilżenia. Składniki aktywne dogłębnie pielęgnują skórę i przywracają jej prawidłowe funkcje. Zastosowanie składników analogicznych do tych, które naturalnie występują w skórze, wzmacnia jej naturalny system ochronny, hamując procesy starzenia i zabezpieczając przed działaniem niekorzystnych czynników zewnętrznych.

EFEKT: Przywrócona do naturalnej równowagi skóra, bez podrażnień i efektu „pieczenia”.

uderzeniowa dawka D-panthenolu (5%) i allantoiny - intensywnie łagodzi podrażnienia i niweluje efekt palącej skóry
olej rzepakowy i witamina E - przynoszą natychmiastową ulgę

SKŁAD

› Aqua
  • › Panthenol
  • › Glycerin
  • › PPG-15 Stearyl Ether
  • › Steareth-2
  • › Vitis Vinifera (Grape) Seed Oil
  • › Steareth-21
  • › Stearic Acid
  • › Cetearyl Alcohol
  • › Dimethicone
  • › Allantoin
  • › Cyclopentasiloxane
  • › Isopropyl Palmitate
  • › Butyrospermum Parkii (Shea Butter)
  • › Lanolin
  • › Tocopheryl Acetate
  • › Cyclopentasiloxane
  • › BHT
  • › Methylparaben
  • › Methylchloroisothiazolinone
  • › Methylisothiazolinone
  • › Parfum
  • › Benzyl Alcohol
  • › Linalool
  • › Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde
  • › Citronellol
  • › Limonene
  • › Alpha-Isomethyl Ionone

CENA:15,99zł./150ml

MOJA OPINIA

Balsam znajduje się w ładnej,poręcznej tubce.Ma przyjemny,delikatny zapach,który na skórze nie utrzymuje się długo.Konsystencja dość gęsta i o mlecznym kolorze,w dodatku nie tłusta i nie spływa przy nakładaniu na skórę.Duży plus za to,że szybko się wchłania i nie lepi się na skórze.Po nałożeniu na skórę poczułam dużą ulgę i poparzona skóra już mnie nie piekła.Dzięki niemu poczułam się lepiej i już następnego dnia skóra wyglądała o niebo lepiej.Balsam dodatkowo świetnie nawilża skórę,odżywia ją i uelastycznia.Po jego użyciu skóra nie tylko szybko się odbudowuje,ale jest również dobrze nawilżona.Powiem Wam,że jest dużo lepszy niż apteczny produkt,który używałam na poparzenia.Nie sądziłam,że o niebo lepszy! Brawo! Skutecznie daje ukojenie skórze i szybko ją regeneruje! Nie wyobrażam sobie,by nie zabrać go ze sobą na wakacje-to mój SOS dla skóry! Cieszy mi również jego cena i wydajność.Poparzoną skórę smarowałam nim przynajmniej 3 razy dziennie przez 4 dni i mam jeszcze go trochę w tubce.Nie brudzi ubrań,nie pozostawi nic na skórze i jest ratunkiem na przedawkowanie słońca.Polecam Wam ten produkt,ja mu zaufałam i będę go używać nie tylko na poparzenia słoneczne,ale także po zdrowym opalaniu-wtedy kiedy na całe ciało nałożę krem z filtrem! bo nawet wtedy potrzeba ukojenia! 



POZDRAWIAM :)


3 komentarze:

  1. polecę siostrze, ja się w ogóle nie opalam

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to podstawowy kosmetyk, który powinien znaleźć się w letniej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, nawilżenie itp ;) mysle ze bym mogla wyprobowac ;) pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń