wtorek, 14 czerwca 2016

ZAKUPY W KiK

Hej :)


Jakiś czas temu zostałam wyróżniona w konkursie KOBIETA ROKU https://kobietaroku.kik.pl/ organizowanym przez KiK i w nagrodę otrzymałam 20 bonów po 20zł. do wydania w dowolnie wybranym sklepie KiK.Wczoraj z rodzinką wybrałam się do sklepu KiK,który mieści się w Żorach i tam też zaszalałam na zakupach.Dla siebie z ubrań i dodatków kupiłam tylko bluzeczkę i komplecik bielizny :).Tak już mam,że kocham rozpieszczać swoich bliskich i ich ubierać i tym razem również wolałam kupić coś dla nich niż wydać wszystkie bony na siebie.Muszę przyznać,że asortyment KiK jest rewelacyjny,upatrzyłam już sobie białe spodnie i 2 bluzeczki i jak wpłynie mi jakiś zastrzyk gotówki to zakupię sobie te rzeczy:).W sklepie KiK są nie tylko ubrania,ale i rzeczy do domu,zabawki,kosmetyki,biżuteria,a nawet akcesoria i smakołyki dla pupili.Także asortyment różny i ceny naprawdę bardzo niskie.A teraz zobaczcie co upolowałam.


Zapraszam do oglądania :)

DLA MNIE :)



DLA SYNKA 







DLA SIOSTRZEŃCÓW :)


DO DOMU :)






DLA MĘŻA :)


DLA PSIAKA :)


BARDZO JESTEM ZADOWOLONA Z ZAKUPÓW I DZIĘKUJĘ KiK ZA TAK CUDOWNĄ NIESPODZIANKĘ :)




POZDRAWIAM :)

9 komentarzy:

  1. Sporo udało Ci się kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep ! właśnie za dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten sklep, a w szczególności ich dodatki do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy będzie zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w tym sklepie, zakupy pokaźne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko bywam w Kik, ale widze, ze musze to zmienic ;) Fajne zakupy, milego uzywania i noszenia :)

    OdpowiedzUsuń