poniedziałek, 27 czerwca 2016

WYPRZEDAŻE :) CO PLANUJĘ KUPIĆ?

Hej :)

Mam nadzieję,że weekend spędziliście tak cudownie jak ja :).My niedzielę spędziliśmy w cudownym Wrocławiu :),oczywiście zwiedziliśmy ZOO.Moje dziecko miało dużo frajdy oglądać wszystkie zwierzątka,no i ja też.Tak się składa,że w Wrocławiu mieszka mój szwagier z dziewczyną,więc i była to świetna okazja do odwiedzenia ich.Na końcu posta dodam parę fotek z naszej niedzielnej wycieczki.We Wrocławiu zajrzałam również do ukochanej Zary,niestety nie zdążyłam nic przymierzyć,ani kupić,bo mój synek był już strasznie zmęczony,więc stwierdziłam,że zakupy zrobię przez internet.Kocham wyprzedaże i z pewnością znów kupię coś z tych rzeczy które upatrzyłam w Zarze i nie tylko.Zobaczcie moje chciejstwa.


ZARA


SUKIENKA


SPÓDNICA


BUTY


TOP



STRADIVARIUS


KURTKA BOMBER


SPODNIE



MOHITO


BLUZKA


SPÓDNICA 




I to by było na tyle.Mam nadzieję,że uda mi się kupić któreś z tych rzeczy.Podoba Wam się któraś moja propozycja? Jak Wasze szaleństwa na wyprzedażach ?

KILKA ZDJĘĆ Z WROCŁAWIA









BUZIAKI :)



9 komentarzy:

  1. Ja już po zakupach wyprzedażowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już troszkę poszalałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtka Bomber cudna *-*

    Zapraszam do mnie ;)
    https://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie ze Stradivariusa bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie Mohito bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie bylam we wroclawskim ZOO, ale niedlugo sie wybieram odwiedzic spozdrawiam i zapraszam :) siostre, to i do zoo zajrzymy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. my w niedzielę trochę po wyprzedażach polataliśmy, tyle z tego,że obkupiłam trochę córkę a sobie nic,bo mi się nie podobało

    OdpowiedzUsuń