piątek, 17 czerwca 2016

ULUBIEŃCY :)

HEJ :)

Dzisiaj chcę Wam pokazać moich czterech ulubieńców na przełomie maja/czerwca.Bardzo polubiłam te cztery kosmetyki i namiętnie użytkowałam.Pewnie wiele z Was je zna i ciekawi mnie jak się u Was sprawdziły? 

BOHATEROWIE DZISIEJSZEGO POSTA :) 



KRYSTALICZNY PEELING CUKROWY ZŁUSZCZAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY CUPUACU-ZIAJA



Cudowny peeling,o niesamowitym,wyjątkowym zapachu,który skradł moje zmysły.Świetnie oczyszcza,złuszcza i wygładza skórę,dodając jej blasku i jedwabistej miękkości.

LAKIER ALL ABOUT SUMMER-JOKO-ODCIEŃ SOUTH BEACH 233




Lakier posiada świetny pędzelek,który doskonale rozprowadza lakier na paznokciach.Świetnie kryje,dość długo trzyma się na paznokciach i ten kolor-MOJE KLIMATY :)

RIMMEL WONDER'FULL VOLUME COLOURIST MASCARA-TUSZ DO RZĘS POGRUBIAJĄCO-WYDŁUŻAJĄCY



Po przeczytaniu wielu negatywnych opinii na temat tego tuszu nie sądziłam,że tak pozytywnie mnie zaskoczy.Dla mnie okazał się rewelacyjny.Świetnie wydłuża rzęsy,nie skleja ich,nie osypuje się,a do tego delikatnie je pogrubia.Bardzo się z nim polubiłam.

SIGNATURE TRIPLE LIPS LX-MISSHA-BŁYSZCZYK



Błyszczyk jest rewelacyjny,dobrze nawilża usta,do tego świetnie je wygładza i pięknie się mieni na ustach.Kocham tą czerwień,a do tego zapach tego błyszczyka-rewelacyjny :)

Znacie któregoś z moich ulubieńców?
Jeśli tak,podzielcie się opinią :)

POZDROWIONKA :)


6 komentarzy:

  1. Peeling z Ziaji jest na mojej chciej liście, muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. najbardziej zainteresował mnie ten błyszczyk z MISSHA bo uwielbiam azjatyckie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten peeling z Ziaji bym przygarnela :* ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapach tej serii Ziajki rzeczywiście jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nic nie używałam z Twoich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń