wtorek, 21 czerwca 2016

BALSAM POD PRYSZNIC KNEIPP

Witam Was ciepło :)

Dziś zapraszam Was na post dotyczący produktu firmy KNEIPP,który okazał się całkiem przyjemny,jednak nie tak rewelacyjny,jak myślałam,czytając opinie o nim na innych blogach.Żałuję,że nie skradł mojego serca na tyle,bym chciała go kupić ponownie-no cóż :(

BALSAM POD PRYSZNIC TRAWA CYTRYNOWA I OLIWKA-KNEIPP





OD PRODUCENTA


Pobudź zmysły cennymi Kosmetykami Naturalnymi Kneipp ® i  odkryj pielęgnację ciała naturalnymi składnikami, ktόrych pozytywne działanie aromakologiczne na emocje jest powszechnie znane.
Zatankuj nową energię i doświadcz wyjątkowej świeżości Balsamu pod prysznic Trawa cytrynowa & Oliwka. Aromakologiczne działanie trawy cytrynowej aktywuje ciało i duszę. Świeży zapach wspiera koncentrację i motywację.

Balsam pod prysznic Trawa cytrynowa & Oliwka działa nawilżająco i chroni skórę przed wysuszeniem. Wysokowartościowy olejek z oliwek nadaje skórze aksamitną gładkość.

Zalety produktu

• dodaje nowej energii
• naturalne działanie aromakologiczne
• nawilża
• bez barwnikόw i substancji konserwujących
 • tolerancja skóry potwierdzona przez dermatologiczną klinikę uniwersytecką
• bez olejόw parafinowych, silikonowych i mineralnych
• opracowane i kontrolowane przez doświadczonych naukowców i dermatologów

SKŁAD
Aqua (Water), Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium Cocoyl Glutamate, Disodium Cocoyl Glucamate, Olea Europaea (Olive) Fruit Oil, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Citrus Limon Peel Oil, Litsea Cubeba Fruit Oil, Canarium Luzonicum Gum Nonvolatiles, Juniperus Virginiana Oil, Limonene*, Citral*, Linalool*, Sodium Levulinate, Sodium Anisate, Parfum (Fragrance), Carrageenan, Citric Acid, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Sodium Cocoate, Tocopherol.
* z naturalnego olejku eterycznego
CENA:około 19zł/200 ml

MOJA OPINIA
Balsam znajduje się ładnym opakowaniu,na którym dominują zielone akcenty i pierwsze co przychodzi mi na myśl patrząc na jego opakowanie to:natura :).Zapach również przyjemny,dobrze wyczuwalna trawa cytrynowa,która pobudza zmysły.Ten balsam także rozbudza przy rannym prysznicu.Od jakiegoś czasu nie używam balsamów pod prysznic,gdyż moja skóra potrzebuje dużej dawki nawilżenia i niestety również ten balsam nie nawilżył mojej skóry,tak jakbym tego chciała.Dobrze oczyszcza skóra,rozpieszcza swoim zapachem,łatwo rozprowadza się na skórze i dobrze z niej zmywa.Balsam odżywia i nawilża skórę,ale nawilżenie jest delikatne.Używając tego balsamu pod prysznicem zauważyłam,że się nie pieni i czasem mam wrażenie,czy nie myję się normalnym balsamem ;).Duży plus daję temu produktowi za to,że świetnie łagodzi podrażnienia,np. powstałe podczas golenia.Balsam ma całkiem przyjemny skład,za co również plus dla niego,jednak minus za wydajność-kilka razy do użycia-niestety.Zauważyłam również to,że po umyciu na skórze pozostaje delikatny film,ale nie tłusty-na szczęście! Po kilku użyciach tego balsamu stwierdzam,że przyjemnie pachnie,dobrze oczyszcza skórę,łagodzi podrażnienia,odświeża,a jego zapach daje energię do działania,niestety ma minusy-słabo nawilża,jest mało wydajny.Balsamu raczej nie kupię ponownie,ale inne produkty firmy KNEIPP tak:) ,szczególnie kuszą mnie sławne i polecane olejki do ciała :)



POZDRAWIAM :) 

9 komentarzy:

  1. sama nie znam tego balsamu ale zapach musi mieć orzeźwiający ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji używać tego produktu i nie wiem czy kiedykolwiek go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wprawdzie nie przepadam za zapachem trawy cytrynowej, ale w połączeniu z oliwką może być ciekawy. Takie orzeźwiające aromaty są w sam raz na ciepłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz go widzę jak i samą firmę. Nie znałam jej wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę go sobie zamówić, dawno nie miałam balsamu pod prysznic a skład też jest tak jak piszesz ok,
    miałam już olejki kneipp więc mam dobre doświadczenia z marką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam balsam może nie zachęca, ale czekam na opinie o innych produktach :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Polubiłam się z nim choć faktycznie nawilża średnio. Ale moja skóra na szczęście nie jest bardzo wymagająca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kosmetyku Kneipp akurat nie miałam ale np ich olejki są cudowne a w zapachu żelu pod prysznic marakuja się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń