środa, 25 maja 2016

ULUBIEŃCY KWIETNIA :)

Hejka :)

Dawno nie było takiego postu,więc dzisiaj w końcu się pojawi.Chcę Wam przedstawić kilka kosmetyków,które w miesiącu kwietniu skradły moje serce.Mam nadzieję,że wśród tych kosmetyków znajdziecie coś dla siebie :)

SKONCENTROWANY BALSAM WITAMINOWY Z OLEJKAMI-LIRENE




Cudowny kosmetyk firmy Lirene,przede wszystkim świetnie nawilża skórę,dobrze ją wygładza,odżywia i regeneruje,a także ujędrnia.Szybko wchłania się w skórę,pozostawiając ją miłą w dotyku i pachnącą,bo zapach tego balsamu jest śliczny :).

KREM DO RĄK I PAZNOKCI THE SECRET OF YOUR BEAUTY-REGITAL 




Krem przyjemnie pachnie,a przy tym dobrze nawilża dłonie.Po jego użyciu są mięciutkie i wygładzone.Do tego wzmacnia paznokcie,koi podrażnienie i regeneruje skórę dłoni.

HYPOALERGICZNY CIEŃ DO POWIEK W KREDCE-bell




Rewelacyjny cień w kredce.Świetnie się rozprowadza na powiekach i równie dobrze się na nich prezentuje.Posiada maleńkie,połyskujące drobinki,które delikatnie się mienią.Bardzo wydajny,kremowy i w niskiej cenie :).

FLAVO-C SERUM-AURIGA





Jestem szczęśliwa,że to serum wpadło w moje łapki.Idealnie rozświetla przebarwienia.Po jego użyciu skóra stała się promienista i wygląda na zdrowszą.Ale uwaga-nie można z nim przesadzać!

Znacie któryś z tych produktów? Jeśli tak,to jaka jest Wasza opinia?

BUZIAKI :)


3 komentarze:

  1. flavo c marzy mi się już od kilku lat, stosowałam już różne kosmetyki z witaminą c a tego kultowego jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam żadnego z powyższych produktów niestety.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam nic z tych produktów ;p

    OdpowiedzUsuń