środa, 4 maja 2016

PERFUM GLANTIER NR 529

Hej Kochani :)

Mam nadzieję,że Majówkę spędziliście wspaniale,bo ja tak :) .Jakiś czas temu nawiązałam ciekawą współpracę z firmą GLANTIER,od której otrzymałam do przetestowania ciekawy zapach.Tak więc dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący:

PERFUM NR 529 PIŻMOWO-KWIATOWY ODPOWIEDNIK GUCCI RUSH 2- GLANTIER






OD PRODUCENTA



Perfumy Glantier-529 kwiatowo-piżmowe.
Nuty głowy: frezja, konwalia, róża.
Nuty serca: lilia, gardenia, palma, narcyz.
Nuty bazy: czarna porzeczka, piżmo, mech dębowy.





W zależności od intensywności i trwałości składników możemy wyodrębnić trzy nuty zapachowe perfum: nutę głowy, serca i bazy.

Nuta głowy to nuty zapachowe, które wyraźnie wyczuwamy jako pierwsze, a które odparowują najszybciej, są wyczuwalne od kilkunastu minut do godziny.
Nuta serca to sam środek zapachu perfum, to ta nuta najlepiej określa całość kompozycji i nadaje perfumom charakteru, utrzymuje się na skórze do kilku godzin. Nuta bazy to tło zapachu, nazywana jest też nutą podstawową - zawiera najcięższe składniki, które są uwalniane najwolniej, świadczy o głębokości i trwałości zapachu, jest wyczuwalna do kilkunastu godzin na skórze oraz nawet do kilku dni na ubraniach.


CENA:34,30/50ml

MOJA OPINIA

Bardzo się ucieszyłam,gdy otrzymałam do przetestowania właśnie ten zapach,gdyż całkowicie pasuje do mojej osoby.Cieszę się,że Pani z GLANTIER dopytała,jakie nuty zapachowe mi się podobają i dobrała do mnie ten zapach-trafiła idealnie! Zapach znajduje się w ładnej,prostej,przejrzystej,szklanej buteleczce.Kocham prostotę i minimalizm i butelka całkowicie trafiła w mój gust.Perfum jest odpowiednikiem perfum Gucci Rush,miałam kiedyś próbkę tego perfuma i stwierdzam,że zapach GLANTIER jest bardzo,bardzo zbliżony.Po spryskaniu nadgarstka perfum przeraziłam się,bo zapach był bardzo intensywny,ale po chwili się uśmiechnęłam,bo stał się taki jak kocham-ani zbyt mocno intensywny,ani zbyt delikatny,coś pomiędzy.Wyraźnie da si wyczuć zapach frezji,narcyz i czarną porzeczkę,ale najbardziej to frezja dominuje,a ja kocham te kwiaty,więc bardzo się ucieszyłam z tych perfum.W nutach głowy oprócz frezji jest konwalia i róża,ale jakoś ich nie wyczuwam.Zapach jest bardzo kobiecy,czarujący,zmysłowy,jak i jak mówi mój mąż:pociągający.Świeży i radosny jak wiosna,którą uwielbiam.Bardzo wydajny i do tego trwały,utrzymuje się na skórze kilka godzin.Ma w sobie również trochę słodyczy,co jeszcze bardziej czyni go kobiecym.Ciesze się,że mogłam testować ten zapach i dodam,że jest obecnie w promocji i kosztuje 34,30zł/50 ml.






POLECAM :)


DZIĘKUJĘ GLANTIER 



5 komentarzy:

  1. Super sprawa z tym, że miałaś możliwość dobrania zapachu pod Twoje preferencje. Flakonik minimalistyczny, prosty a jednak zwrócił moją uwagę. Nuty serca również odpowiednie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że dostałaś do przetestowania zapach, który cię najbardziej podobał. Mnie cena zaciekawiła, bardzo tani jest ten perfum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że sama mogłabym go wypróbować :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaki ładny flakonik, bardzo lubię kwiatowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń