wtorek, 31 maja 2016

PEELING-MASKA DO TWARZY-ILES DU VENT

Hej :)

Dziś chciałabym się z Wami podzielić moją opinią na temat produktu firmy ILES DU VENT,a mianowicie:

PEELING-MASKA DO TWARZY-ILES DU VENT





O FIRMIE

ILES DU VENT, czyli Wyspy Na Wietrze, to jeden z archipelagów Polinezji Francuskiej. Największą wyspą tego rejonu jest Tahiti i to właśnie tam – i tylko tam – w miejscu słynącym z rozświetlonych słońcem plaż, krystalicznie czystych wód i fascynującej dzikiej przyrody, powstaje najważniejszy składnik kosmetyków ILES DU VENT – olej monoi. Tahitańczycy wytwarzają go od stuleci tą samą, tradycyjną metodą, która polega na macerowaniu kwiatów tiare w oleju kokosowym. Dzięki temu olej monoi nie tylko pięknie pachnie, ale przede wszystkim posiada wyjątkowe właściwości nawilżające i zmiękczające, łagodzi podrażnienia i stany zapalne, chroni warstwę lipidową i zapewnia skórze równowagę hydrologiczną.

ILES DU VENT to ekskluzywna linia kosmetyków do twarzy i ciała bazująca na wyselekcjonowanych naturalnych składnikach.
ILES DU VENT to najlepsza odpowiedź na potrzeby Twojej skóry. To także najlepszy, bo płynący prosto z natury, sposób by zapewnić jej zdrowy, piękny i młody wygląd.

OD PRODUCENTA

PEELING-MASKA DO TWARZY
Połączenie właściwości oczyszczających i złuszczających z silnym działaniem regenerującym. Głównym składnikiem PEELINGU DO TWARZY sąrozdrobnione pestki oliwek, które delikatnie usuwają martwy naskórek, poprawiają mikrokrążenie i dotlenienie skóry. Dodatkowo bogactwonaturalnych składników wygładzających i nawilżających wpływa korzystnie na jej wygląd i elastyczność.
zmielone pestki oliwek ścierają i usuwają martwe komórki naskórka
certyfikowany olej monoi głęboko i na długi czas nawilża, zmiękcza i wygładza skórę, przywraca jej równowagę hydrolipidową, łagodzi podrażnienia i stany zapalne, goi drobne uszkodzenia naskórka
skwalan z oliwek jako naturalny antyoksydant chroni przed wolnymi rodnikami, regeneruje warstwę lipidową naskórka, zapewniając prawidłowe nawodnienie i miękkość skóry
olej kokosowy nawilża i regeneruje, działa antybakteryjnie, tworzy ochronny film na skórze
emolienty zatrzymują wodę w głębi skóry oraz zapobiegają podrażnieniom
witamina E opóźnia proces starzenia się skóry.
bez parabenów
- bez chemicznych konserwantów
- bez sztucznych barwników i zapachów
- bez olejów parafinowych

100% NATURY

SKŁAD
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Decyl Cocoate, Glyceryl Stearate Citrate, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Glyceryl Stearate, Isoamyl Cocoate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil , Gardenia Tahitensis, Olea Europaea (Olive) Seed Powder, Trehalose, Zea Mays (Corn) Starch, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Tocopherol (mixed), Beta-Sitosterol, Squalene, Chondrus Crispus ( Carrageenan), Xanthan Gum, Sodium Phytate, Parfum, Geraniol, Limonene, Linalool.


CENA:69zł/75ml
MOJA OPINIA


Gdy otworzyłam pudełeczko trochę się zdziwiłam,bo spodziewałam się,że ten kosmetyk peeling-maska będzie zawierał maleńkie drobinki peelingujące,ale w nim ani śladu drobinek,a zmielone pestki oliwek,które mają ścierać i usuwać martwy naskórek są wręcz niewyczuwalne i nie widoczne w tym produkcie,ale są!-zapewnia producent! Produkt znajduje się w prostym,estetycznym i dobrze zabezpieczonym opakowaniu.Jego zapach jest bardzo delikatny,ale niestety niezbyt przyjemny dla mnie-wszystko kwestia gustu,mi osobiście zapach nie odpowiada.Konsystencja kremowa,o mlecznym kolorze.Peeling-maska łatwo rozprowadza się na skórze i równie łatwo się z niej zmywa.Po jego użyciu moja skóra stała się milsza w dotyku,dobrze oczyszczona i nawilżona.Składniki tego produktu są w 100% naturalne,więc nie musimy się obawiać,że nas podrażni,czy uczuli.Gdy nakładam ten produkt na twarz i szyję czuję przyjemne doznania,ukojenie.Początkowo myślałam,że nie poradzi sobie z oczyszczaniem mojej skóry,ale miło się zaskoczyłam-radzi sobie z tym świetnie.Polecam delikatnie wmasować go w skórę,wtedy działanie jest jeszcze lepsze.Moja skóra dzięki niemu stała się dużo piękniejsza,a jej gładkość jest niesamowita.Duży plus również za wydajność,oraz za to,że jest przeznaczony dla każdego rodzaju skóry.Peelingu ILES DU VENT używam 2 razy w tygodniu i za każdym razem czuję,że dostarczam swojej skórze jeszcze więcej dobrego,bo po każdym użyciu tego kosmetyku skóra staje się jeszcze piękniejsza.Będę polecać go każdemu i daję mu 6! bo na to zasługuje,choć zapach mi nie pasuje,to przecież nie ważne-ważne,by produkt mnie upiększał,a z zapachem dam sobie radę:) w końcu dla piękna kobieta zniesie wszystko :).Dzięki temu peelingowi moja skóra jest promienna i pełna życia,a ja czuję się pewnie :).W dodatku cena jak na tak rewelacyjny produkt jest niska.






POZDRAWIAM :)


6 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, fajnie, że jest naturalny! Muszę się zastanowić nad zakupem!

    dressed-in-makeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo kuszą mnie produkty tej firmy ale nie miałam jeszcze okazji ich używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie to, ze nie ma ale sa. chetnie bym ja sprawdzila na sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O peelingu już kilka razy słyszałam i zawsze były to dobre opinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak drobinek tylko zacheca ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń