sobota, 14 maja 2016

NOWOŚCI W SZAFIE I NIE TYLKO:) cz.I

Hej:)


Wreszcie mam chwilkę czasu,by napisać dla Was post:).Dzisiejszy post nie będzie kosmetyczny,a o tym,co znalazło się w mojej szafie i nie tylko.Na wiosnę uzupełniłam swoją szafę o kilka cudeniek,a kilka z nich otrzymałam w prezencie :).Rzeczy jest sporo,dlatego ten post to
I część.

Zapraszam do oglądania :)


ZAKUPY 


SWETEREK


SPÓDNICA


KURTECZKA


BUCIKI


MARZĘ JESZCZE O TYCH BUCIKACH:)


NIESPODZIANKA OD NETTO.PL


BUCIKI Z ESTRELA.PL



TO BY BYŁO NA TYLE W CZ.I

MIŁEGO DNIA :)

9 komentarzy:

  1. Buty sportowe bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości
    moje serce skradła spódniczka i kurteczka z top secret są cudne
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcialabym Twoje buciki :) są śliczne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń