piątek, 20 maja 2016

KOSMETYCZNE ZACHCIANKI :)

Hej:)

Dzisiaj zapraszam Was na post dotyczący kosmetyków,które chcę by znalazły się w moich łapkach.Choć szafki są pełne kosmetyków to mi wiecznie mało:).Nie wiem jak Wy ale gdy ja widzę te różne nowości kosmetyczne to serducho zaczyna szybciej bić i od razu mam chęć posłać totka,z myślą,że uda mi się ustrzelić 6 :) i poszaleć na zakupach kosmetycznych.Ach marzenia :) ale lepiej je mieć niż nie mieć :).Obecnie poluję na te trzy cudeńka :)

W Douglasie upatrzyłam :)

Estée Lauder Modern Muse Le Rouge


Na stronie kosmetykizameryki.pl :)

Sleek i-Divine Paleta 12 Cieni 570 ACID



Na urodomania.com 

HAKURO Zestaw 7 Pędzli

http://urodomania.com/zestawy-pedzli/918-hakuro-zestaw-7-profesjonalnych-pedzli-do-makijazu.html



BUZIAKI :)



6 komentarzy:

  1. Zestaw pędzli z Hakuro też jest moją zachcianką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te pędzle wiele osób bardzo chwali. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta paletka ma ciekawe kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam peletę Sleek w brązach i zieleniach, bardzo ją lubię. pędzle hakuro są świetne, przez lata nic się z nimi nie dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  5. sama bym się skusiła na taką paletę ;)

    OdpowiedzUsuń