piątek, 6 maja 2016

ARGAN FACE OIL-BIELENDA

Hej:)

Mam nadzieję,że u Was również wiosna na całego.My z synkiem staramy się jak najbardziej korzystać ze słonecznej pogody i wychodzić na długie spacery,czy też na działkę.W weekend dołącza do nas kochany tata,mąż :) i zazwyczaj jedziemy gdzieś dalej.Nie zapominam również o blogu i dlatego też przychodzę do Was z nowym postem na temat:


ARGAN FACE OIL-USZLACHETNIONY OLEJEK ARGANOWY PLUS KWAS HIALURONOWY-BIELENDA




OD PRODUCENTA

ARGAN FACE OIL  Uszlachetniony olejek arganowy + kwas hialuronowy
BIOZGODNY ZE SKÓRĄ
SILNY WYPEŁNIACZ ZMARSZCZEK

INTENSYWNA KURACJA NA NOC
przeciw zmarszczkom i utracie elastyczności skóry

Preparat w formie lekkiego olejku przeznaczony dla skóry ze skłonnością do utraty nawilżenia, naturalnej sprężystości, jędrności i elastyczności. Zawiera niezwykle efektywne połączenie szlachetnego olejku arganowego z wypełniającymi i nawilżającymi właściwościami kwasu hialuronowego w postaci mikrosfer, co sprzyja znacznej poprawie jakości naskórka, jego regeneracji i odbudowie.
Wyjątkowa lekka formuła olejku daje efekt satynowego wykończenia skóry, nie obciąża jej przy jednoczesnej natychmiastowej redukcji uczucia suchości i dyskomfortu.
Produkt BIOZGODNY ZE SKÓRĄ, ponieważ zawiera substancje naturalnie występujące w naskórku takie jak kwasy Omega 3-6, które są niezbędne do utrzymania równowagi hydrolipidowej i prawidłowego funkcjonowania skóry.

Działanie

Unikatowa kombinacja oleju arganowego oraz innych olejków przywracających witalność skórze  (olej makadamia oraz olej z czarnej porzeczki) sprawia, że produkt aktywnie odbudowuje i regeneruje naskórek, wygładza go i wzmacnia.
Mikrosfery KWASU HIALURONOWEGO to doskonały składnik aktywny o MULTIFUNKCYJNYM działaniu, wykorzystywany w profesjonalnych zabiegach medycyny estetycznej. To jedna z najlepiej przebadanych substancji  używanych w kosmetyce, o naukowo potwierdzonym działaniu:

•    wypełnia zmarszczki mechanicznie od wewnątrz,
pęczniejąc i zwiększając swoją objętość
•    zatrzymuje wodę w naskórku czym zapewnia skórze optymalny
poziom nawilżenia
•    zabezpiecza skórę przed utratą elastyczności i sprężystości
•    napina i wygładza naskórek
•    poprawia ogólny wygląd i kondycję skóry w każdym wieku.

Efekt

Skóra jest wyraźnie odżywiona, nawilżona i zregenerowana, naskórek wzmocniony. Skóra wygląda na młodszą.

Stosowanie

Na noc na oczyszczoną skórę twarzy i dekoltu nałożyć olejek w ilości ok. 2-3 kropli w zależności od potrzeb. Delikatnie wmasować w skórę. Delikatnie wmasować w skórę. Kilka kropli olejku można także dodać do zazwyczaj używanego kremu i taką wymieszaną formułę nałożyć na twarz.

SKŁAD



CENA:około 25zł/15ml

MOJA OPINIA

Produkt ten otrzymałam na spotkaniu blogerek jakiś czas temu i po poczytaniu wielu dobrych opinii na jego temat skusiłam się,by go przetestować na własnej skórze.Tak się czasem zastanawiam,co bym zrobiła bez tych wszystkich kosmetycznych dobroci.Lubię każdego dnia coś w siebie wcierać i liczyć,że produkt mnie pozytywnie zaskoczy.Piękniejsza i tak z pewnością już nie będę,ale warto zadbać o swoje piękno,by zachować go na dłużej.Skórę swoją kocham i zawsze ze szczególną troską o nią dbam,a ona odwdzięcza mi się blaskiem :) i pięknem :).Dziewczyny dbajmy o siebie! Dobra wracam już do mojej opinii na temat produktu firmy BIELENDA.Olejek znajduje się w ładnej,eleganckiej buteleczce.Nie wiem,czy wiecie ale uwielbiam opakowania,na których znajdują się złote elementy.Sroka ze mnie i cieszy mnie,gdy coś się błyszczy:) oby nie za bardzo ja,bo wtedy to nie jest mi do śmiechu! Olejek aplikuję na dłoń za pomocą pipety-świetne rozwiązanie! Konsystencja oczywiście oleista i o żółtym kolorze.Po wieczornym,dokładnym oczyszczeniu skóry nakładam na nią olejek palcami,jednocześnie delikatnie ją masuję,za pomocą tego olejku jest to łatwiejsze.Co zauważyłam po kilku aplikacjach tego olejku na twarz? Przede wszystkim to,że dobrze się wchłania w skórę,szybko ją nawilża i wygładza.Skóra po użyciu tego olejku jest delikatna w dotyku i wygląda o niebo lepiej niż przed stosowaniem tego produktu.Zapach tego produktu jest delikatny i przyjemny dla zmysłów i nawet rano skóra jeszcze nim pachnie.Olejek nie uczula,nie spina skóry,również jej nie zapycha.Ostatnio niechcący trochę olejku nakapało mi na moją ukochaną białą piżamkę,ale na szczęście po wypraniu nie było na niej ani śladu po olejku.Dodam jeszcze,że cieszy mnie jego wydajność,bo używam go i używam,a końca nie widać:) Również cena,jak za taki produkt jest bardzo przystępna,no i oczywiście dostępność-produkt ten można znaleźć w wielu drogeriach.Cieszę się,że poznałam ten olejek i że tak bardzo moja skóra się z nim polubiła.Po jego użyciu jest promienna,pełna życia i odżywiona,a oto właśnie mi chodziło :).





POLECAM:)

POZDRAWIAM

6 komentarzy:

  1. U mnie olejki nie sprawdzają się w takim bezpośrednim nakładaniu na twarz. Ale znam i lubię wiele innych kosmetyków Bielenda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest podobnie, wymieszane z kremem, maseczką jak najbardziej się sprawdzają, ale nakładane solo już niestety nie.

      Usuń
  2. Bardzo lubię olejki Bielendy, nakładam je solo, a dopiero po jakimś czasie krem, ten arganowy miałam jakiś czas temu i byłam z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie wole oryginalny, marokanski olej arganowy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam olejki do twarzy , najbardziej lubię te od Floska

    OdpowiedzUsuń