środa, 13 kwietnia 2016

ULUBIEŃCY MARCA:)

Hejka :)

Dzisiaj moje urodzinki,ale znalazłam trochę czasu,by napisać dla Was post.Impreza urodzinowa szykuje się dopiero w weekend,więc dziś tylko telefony,smsy,maile :) prawdziwe szaleństwo będzie dopiero w weekend.Cieszę się,że tyle osób pamięta o moim urodzinkach.Ale dość już pisania o tym,przechodzę do rzeczy,a dokładnie do ulubieńców marca.


ULUBIEŃCY MARCA

KOKOSOWY PEELING SOLNY-LIRENE



Rewelacyjny peeling o cudownym zapachu i świetnym działaniu.Świetnie oczyszcza skórę,nadaje jej gładkości i blasku,a do tego niewiele kosztuje i jest wydajny.


ULTIMATE COLOR EKSPRESOWA ODŻYWKA REGENERACYJNA-GLISS KUR



Świetna odżywka bez spłukiwania,ułatwia rozczesywanie włosów,przyjemnie pachnie,dodaje blasku i miękkości włoskom :)


WODA PERFUMOWANA SZALONY NOWY JORK-MODNE PERFUMY 4U



Woda perfumowana Szalony Nowy Jork ma zapach kwiatowo-owocowy,niezwykle orzeźwiający zapach,a zarazem delikatny i elegancki.


ALOESOWY ANTYPERSPIRANT W KULCE-EQUILIBRA



Rewelacyjny antyperspirant,który dobrze nie tylko ochrania przed nieprzyjemnym zapachem,ale także łagodzi podrażnienia powstałe wskutek golenia.Przyjemnie pachnie i jest wydajny,nie pozostawia białych plam na ubraniach.


FINELINE PRIMER BAZA POD MAKIJAŻ-REVITALASH



Wypełniająca baza pod makijaż pięknie wygładza skórę,rozświetla ją,po jej użyciu skóra jest dobrze nawilżona,prezentuje się pięknie,jest elastyczna i pełna blasku.




BUZIAKI

13 komentarzy:

  1. Nie znam żadnego z tych produktów ;) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling Lirene chętnie wypróbuję. Zdrówka i spełnienia marzeń :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam straszna ochote wypróbować ten peeling z Lirene, tyle o nim dobrych opinii ;) gwiazdki z nieba z okazji urodzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiegoo najlepszego Kochana :)
    Jestem bardzo ciekawa tej bazy z Revitalash :) musi byc swietna :)
    Zapraszam do mnie ;)Reaguje na każdą obserwację :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat, lat ;)
    Lubię te peelingi z Lirene ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię odżywki bs glisskur, najbardziej czarną. Wszystkiego najlepszego :)
    ja o swoich urodzinach wolę zapomnieć

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawi mnie zapach perfumetki

    OdpowiedzUsuń
  8. O tym antyperspirancie EQUILIBRA słyszałam już wiele razy, muszę go też wypróbować! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę dużo wspólnych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety u mnie roll on z Equilibra nie zdał egzaminu :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Peelingu ostatnio używam z Oriflame i jest zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Co do odzywki , mam z biedronki i jest świetna. Bardzo pomaga w rozczesywaniu włosów. ładnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń