piątek, 22 kwietnia 2016

SZAMPON LE PETIT OLIVIER Z BORÓWKĄ I GLINKĄ RÓŻANĄ

Witam :)


Na początku serdecznie Was pozdrawiam i mam nadzieję,że u Was równie piękna pogoda co i u mnie.Mam nadzieję,że długi weekend majowy będzie ciepły i słoneczny,gdyż planujemy z bliskimi wyjazd.Dzisiaj chcę Was zaprosić na post dotyczący szamponu  Le Petit Olivier,który otrzymałam od DROGERIE SEKRET URODY na marcowym spotkaniu blogerek.

SZAMPON LE PETIT OLIVIER Z BORÓWKĄ I GLINKĄ RÓŻANĄ 



OD PRODUCENTA



Szampon do włosów przetłuszczających z Borówką i Glinką Różaną. Dzięki niemu Twoje włosy są czyste, miękkie i błyszczące. Szampon nie zawiera parabenu i phénoxyéthanolu, powszechnie stosowanych konserwantów oraz jest wzbogacony 100% naturalnymi ekstraktami.Włosy są zadbane i naturalnie błyszczące. Le Petit Olivier doda Twoim włosom blasku i sprawi, że staną się miękkie, puszyste i łatwe do rozczesania. 

SKŁAD



CENA:około 17,00zł/250 ml


MOJA OPINIA

Szampon do włosów przetłuszczających z Borówką i Glinką Różaną Le Petit Olivier stosuję od paru tygodniu.Znajduje się plastikowym opakowaniu z zamknięciem na klik.Dość ładnie i delikatnie pachnie,zapach przypomina mi zapach mydła różanego.Konsystencja dość gęsta i kremowa.Po kontakcie z wodą świetnie się pieni,dobrze oczyszcza włosy i łatwo z nich zmywa.Co zauważyłam po umyciu nim włosów? Przede wszystkim to,że są ładniejsze,pełne blasku i miękkości.Dodatkowo nie plączą się i szybko nie przetłuszczają.Po kilku razach mycia włosów tym szamponem zauważyłam,że włosy są również odżywione.Duży plus za wydajność i piękny zapach,który dość długo utrzymuje się na włosach.Cena również nie jest wysoka,a jakość tego szamponu naprawdę wysoka.Pierwszy raz miałam do czynienia z produktem tej firmy i przyznam,że ciekawi mnie odżywka również z tej samej serii.Z szamponu jestem bardzo zadowolona,bo dzięki niemu moje włosy nie przetłuszczają się zbyt szybko.Dodam,że firma Le Petit Olivier jest firmą francuską i ma w swojej ofercie wiele ciekawych produktów i po pozytywnych działaniu szamponu tej firmy czuję się skuszona na więcej.


POLECAM :)

BUZIAKI

8 komentarzy:

  1. Nigdy nie widzialam tegoo prooduktu, ale Twoj opis bardzo zacheca mnie do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też go właśnie używam, dla mnie nie ma szału ale myje dobrze ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba pierwszy produkt tej firmy, o ktorym slysze ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ich odżywkę i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten szampon i odżywkę- jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy go nie miałam, ale brzmi zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno ładnie pachnie, ja kupiłam żel pod prysznic z borówką z Isany i mega pięknie pachnie :) to musisz teraz Beatko zakupić odżywkę a efekt będzie jeszcze lepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę musiała go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń