środa, 6 kwietnia 2016

SŁODKA PRZYJEMNOŚĆ Z MANAVA

Hej:)

Post miał się pojawić wczoraj,ale gdy wróciłam z działki nie miałam już siły,by go dokończyć.Dziś również wybieram się na łono natury,bo wiosna woła-Beato! chodź! rozkoszuj się mną :).Zapraszam Was na post dotyczący słodkości,ale tych kosmetycznych:).Żel,który dziś Wam opiszę otrzymałam od http://www.leclerckatowice24.pl/ .

MANAVA SŁODKA PRZYJEMNOŚĆ-ŻEL POD PRYSZNIC





OD PRODUCENTA

Daj się ponieść magii żelu pod prysznic SŁODKA PRZYJEMNOŚĆ MANAVA.Jego lekka konsystencja pozostawia skórę nawilżoną i wprowadza w stan dobrego samopoczucia.Pozostawia na skórze uwodzicielską nutę wyjątkowego i delikatnego zapachu.Kąpiel pod prysznicem staje się prawdziwą ucztą dla zmysłów.

SKŁAD




CENA:3.09zł/250ml

MOJA OPINIA

Cieszę się,że mam możliwość testować ten żel i dzielić się opinią o nim z Wami.Nie sądziłam,że żel pod prysznic,który kosztuje 3 złote może okazać się tak fajnym produktem.Żel znajduje się w ładnym,plastikowym opakowaniu z zamknięciem na klik.Po otwarciu ze środka wydobywa się cudowny,słodki zapach z nutą orzeźwienia.Zapach przypomina mi ukochane cukierki-krówki.Konsystencja żelu dość gęsta,w czerwonym kolorze ze złotymi drobinkami,ale drobinki po umyciu nie pozostają na skórze.Dobrze się pieni,rozprowadza na skórze i łatwo z niej zmywa.Po umyciu skóra pięknie pachnie,jest gładka w dotyku.Żel świetnie myje skórę,odświeża ją i bardzo dobrze nawilża.Cieszę się,że jej nie wysusza,gdyż wiele żeli pod prysznic dostępnych na rynku powoduje ściągnięcie i wysuszenie skóry.Duży plus również za wydajność,żelu używam kilka dni,a jeszcze mam go połowę:)Z przyjemnością wypróbuję inne warianty zapachowe tego żelu,ale coś czuję,że Słodka Karmelkowa Przyjemność będzie tym NAJ ! 





Dziękuję sponsorowi:)



BUZIAKI :)


11 komentarzy:

  1. :) Miałam goo :) rzeczywiscie zgadzam się z Twoją opinią :) zapach cudowny :)

    Obserwuje i zapraszam do mnie :) Jeżeli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj będę wdzięczna :)
    vademecumpiekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do zapachu mam wątpliwości czy na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaskoczyła mnie cena :) Jestem ciekawa jego zapachu :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. to zdecydowanie słodka przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to po prostu musi to być słodka przyjemność ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na razie muszę wykorzystać zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na razie muszę wykorzystać zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na razie muszę wykorzystać zapasy :-)

    OdpowiedzUsuń